woensdag 23 november 2011


De buitenkant

en de binnenkant

van een kaart die met kerst naar het buitenland wordt gestuurd. Daar hoort een Hollands plaatje op vind ik. Zo'n nostalgisch 'Pieck' tafereeltje doet het altijd goed overzee. Ik heb het uit een oude kerstkaart gesneden (wie wat bewaart, die heeft wat!) Omdat het nogal groot is heb ik er een drieluik van gemaakt. Natuurlijk komen de Creatables weer uit de kast (ik maak bijna geen kaart zonder) en de ponsrand van Martha Stewart en wat Decorative snow (Rayher) maken het af.

This is a card for friens abroad and I used an old Christmas card for the image. It's rather big, so I glued in on the inside. I used several Creatables, a Martha Stewart punch and Decorative snow (Rayher) for decoration (I could not make a card without Creatables because I like the images so much!). 

8 opmerkingen:

  1. Lia wat een geweldig leuk idee en schitterende kaart, het lijkt wel een museumstukje!!!

    Fijne avond, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een plaatje Lia!
    Ik ben het met Irene eens hoor.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een mooi tafereeltje! Een echte verrassing voor wie die mag openmaken! Knap gedaan!
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lia your work is AMAZING, I am now a follower!! Thank-you for following me and visiting my blog!!~

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo dit is mooi, echt een Hollands plaatje.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lia,
    Een prachtige kaart en wat een geweldig leuk idee om de kaart als drieluik te maken, dit idee ga ik misshien wel eens van je lenen ;-))
    Ik heb het patroon van mijn trapkaart inmiddels op mijn patronenpagina geplaatst dus je kunt hem zo ophalen...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige drieluik heb je gemaakt.
    Ben gelijk ook volger bij jou geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen