zondag 11 december 2011

Een echte Santa!
Ik vind zulke afbeeldingen van de 'echte' kerstman erg mooi! De achtergrond komt uit een bloc van Action en van cArt-Us papier. De stansvormen zijn (natuurlijk) weer Creatables en een stukje jute als strik vond ik er wel mooi bij!

De tweede kaart heeft ongeveer dezelfde kleuren maar is toch heel anders. De stempelafbeelding komt van een rubberstempel die ik al jaren heb en is afgedrukt op Kraft karton. Ik heb hem met gewone kleurpotloden  ingekleurd. Het papier is van Eline, de ponsranden van Martha Stewart en alles is afgewerkt met Creatables en paper flowers

Ik ben bezig met de laatste 'schrijfloodjes' voor HobbyHandig 165 en ik kan laten weten dat het weer een supermooi nummer wordt. Het is even wennen bij de nieuwe uitgever, maar er wordt enorm veel aandacht aan besteed, dus jullie kunnen er naar uitkijken!
Dit is dan ook de reden dat ik wel heel veel blogs volg maar momenteel weinig reacties plaats. Dat komt over een week weer goed!

Two Christnmascards in almost the same colours. Yhe one up above has a real Santa image from an old Christmascard and I decorated him with papers from Action and cArt-Us, wit Creatables and a rough ribbon.
The card below is decorated with an old rubberstamp image on Kraft paper. I coloured it with normal colouring pencils. The background papers are from Eline (MD) and I used some Creatables and a Martha Syewart punch to complete the card.

I am sorry, that I don't give many reactions on blogs nowadays, because I am very busy writing the last articles for the new HobbyHandig  issue. Much work to do for the first issue at the new publishers. I have to get used to new systems, but that's okay with me. It just costs some extra time! I can tell, that the new issue will be very nice!!

9 opmerkingen:

  1. Ze zijn beeldig en Santa ziet er helemaal zo uit als ik me hem voorstel, ronde appelwangetjes en een olijke, lieve uitstraling..super plaatje!!!
    Kleuren op Kraft moet ik ook nog steeds proberen...zoals heel veel andere dingen die langskomen in blogland.
    Eindelijk zijn de kaarten etc. af dus in januari stort ik me op het uitproberen!
    Lia, schrijf jij bij alles wat in dat blad komt de teksten????????

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh hun this is just beautiful just adore these hun,hugs cherylxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Lia, thank you for your lovely comment and for becoming a follower, I have just returned the favour by becoming a follower of your blog.
    These cards are gorgeous, I love the colours and thesnowman on kraft is stunning.
    Im just going to give the kids their bath then I will be back to have a good nosey round your blog
    Hugs Kat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn leuk Lia! het afdrukje van de sneeuwmanis super leuk!
    ben benieuwd naar de HH!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaarten Lia!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaartjes! Ik ben fan van de Santakaart! En de jute staat er beeldig bij!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke afbeelding van de Kerstman met zijn rode appelwangen, beide kaarten zijn erg leuk geworden.
    Ben benieuwd naar HH,

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Lia,
    2 verschillende kaarten, maar wel MOOIE kaarten en vooral de eerste en de tweede ☺☺☺ .....zou niet kunnen kiezen.....ze hebben beiden "wat".
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen