woensdag 21 december 2011


Een opbergdoos voor de mooiste kerstspulletjes maak je zelf! Het is een eco-shape vorm van een losse kaft en een inzet van het deel met vakjes.
Ik heb de kaft aan elle kanten bekleed met Tante Ema stof van de Firma Rayher. De zijkanten van de vakjes heb ik in bijpassende kleuren geschilderd met acrylverf. De afwerking is gemaakt van een bekleed label, zigazagband, knoopjes en stras.
Als je wilt weten hoe je zo'n doos kunt maken kijk je in de laatste HobbyHandig (nr. 164)!

I made this ecoshape box for my special Christmas souvenirs. I glued Tante Ema fabric (from Rayher) on the out- and inside. The box is glued into the wrap after everything had been decorated.
The box has been published in the latest HobbyHandig magazine.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Lia,
    Vandaag ben ik al 2x eerder op je blog geweest om deze PRACHTIGE kerstdoos te bewonderen.
    Het is vreemd maar ik kan niet overal reageren en krijg bij sommige blogs zelfs een waarschuwing om niet verder te gaan i.v.m. malware. Ik hoop dat deze reactie wel doorkomt.
    Ook ik wens je hele Fijne en Gezellige Kerstdagen toe en een heel Fijn en Creatief 2012.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt schitterend, supermooi.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW dat is mooi Lia!! Helaas ik heb geen HJ dus dat nakijken zal niet meevallen!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen