woensdag 14 maart 2012

Weer een kerstkaart

Er zijn weer kerstkaarten klaar en dit is er één van. Ik heb een donkerblauwe dubbele kaart gesneden en daarop blauw en bruin Fantasy papier van Papicolor geplakt. Het schattige plaatjeen labeltje  komen uit een HobbyHandig van vorig jaar. Erachter zie je kerstbomen van Marianne design en een bruine rand van een Martha Stewart pons.
Eigenlijk zou ik met dit mooie weer meer lentekaarten moeten maken, maar ja: dan wordt het weer stressen aan het eind van het jaar!

I made a few Christmas cards again, so I will not be so busy during the  autumn months. This is one of them. I used a darkblue card and lightblue and brown designpapers (Papicolor). The image and lable have been published in HobbyHandig magazine last year. The trees are by Marianne Design and the border by a Martha Stewart punch.

Ich versuche schon jetzt öfters eine Weihnachtskarte zu kreiern, damit ich im Herbst nicht so viel damit zu tun habe. Ich hab diese Karte aus dunkelblauem Papicolor Karton geschnitten und darauf hellblaues und braunes Papicolor Designpapier geklebt. Die Bäume sind von Marianne Design, die Blumen aus einem Martha Stewart Stanz. Das Bild kommt aus einem HobbyHandig Magazin vom vergangenem Herbst. Jeden Monat mindestens 2/3 Karten und dann bin ich zu Weihnachten fertig um sie ab zu schicken!

8 opmerkingen:

  1. Wauw Lia,

    3 talen! Wat een service.....maar ik houd het toch maar bij Nederlands.
    je kaart is echt een wintertafereeltje en een overduidelijke kerstkaart. Mooi gedaan!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer zo'n heerlijk nostalgisch wintertafereeltje Lia, knap hoor terwijl de lente nu echt in volle vaart op ons af komt!
    Bedankt voor de beeldige verjaardagskaart die gisteren op de mat plofte en nu staat te pronken op het kastje! Wat een schattig plaatje zit er op en die afgeronde hoeken vind ik super leuk (waarom bedenk ik dat nu niet zelf???).

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Lia,
    Een MOOIE kerstkaart heb je gemaakt met dat plaatje uit HH.....HEERLIJK HANDIG toch ☺☺☺
    Enneh.....misschien tot morgen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia ik ben het met Wilma eens!
    Ik vind het ook knap en waarschijnlijk is het heel wijs om nu al te beginnen, maar ik ga nu toch verder met het voorjaar.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje, heerlijk om er alvast een stel klaar te hebben.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig en je kan ze alvast maar weer gemaakt hebben voor aankomende kerst.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je bent al met de kerstkaarten bezig? wel verstandig, maar ik moet er even niet aan denken! maar je kaart is wel erg mooi!
    en de blauwe hieronder die vind ik super, prachtig die blauwe kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das ist eine super tolle Karte, wunderschön dekoriert, beim ersten Anblick dachte ich, dass sieht alles aus wie im Märchen....einfach fantastisch schön...Kompliment!
    Lieber Gruss Bea

    BeantwoordenVerwijderen