vrijdag 13 juli 2012

CAS kaart


Enkele weken geleden heb ik deze kaart aan Miranda van Micassucas gestuurd. Ik heb toen met de Challenge meegedaan met een vlinderkaart (zie hieronder) en voor haar verjaardag deze uitwerking gemaakt. Ik kan hem nu laten zien.
Ik heb de voorkant van een dubbele, witte kaart met een Cuttlebug (Provbokraft) embossingfolder (met bloemmotiefjes) door de Big shot gehaald. Hierop zie je bloemetjes in regenboogkleuren van een Creatable bloemenstansje (er horen er 5 in oplopend formaat in deze set) en strassteentjes in de hartjes. De stelen zijn met een zilveren gelpen van Bruynzeel Sakura getekend en op elke steel staat een Hoera afdrukje van een stempeltje van Marianne Design.
Inmiddels is er een nieuwe Challenge. Klik maar op het logo in mijn sidebar als je nieuwsgierig bent!
Ik probeer er wel weer een kaart voor te maken, maar zoals ik al eerder schreef: het valt echt niet mee om een eenvoudige CAS (Clean and Simpel) kaart te maken!!!

This card is made for Miranda from Micassucas for her birthday. I used a double white card and embossed the front with a Cuttlebug  flower embossingfolder (Provocraft). The rainbow-coloured flowers have been punched with a Creatable, the stamp "Hoera"(Hurray) is from Marianne Design,I have drawned the leaves with a Sakura Gelpen.
If you like making CAS (Clean and Simple) cards, just choose the button on my sidebar and see what you can make. It's not easy making cards this way!!!

Diese CAS(Clean and Simple) Karte hab ich vor einigen Wochen für Miranda gemacht für ihren Geburtstag. Miranda ist im Micassucas team, und damals hab ich auch am Challenge teilgenommen um eine Karte in Regenbogenfarben zu kreiern.
Die Vorderseite dieser Karte ist geprägt worden mit der Cuttlebug Blumenpräge (Provokraft), die blumen sind gestanzt worden mit einem Blumenstanzen von Marianne Design. Auch der Stempel "Hoera" (Hurra) ist vom MD. Die Stiele und Blätter zeichnete ich mit einer Sakura Gel-stift.
Es gibt wieder einen neuen Challenge bei CAS. Wähle das Logo in meinem Sidebar und vielleicht machst Du mal mit. Ich kann nur sagen: Es ist wirklich nicht leicht mal eine einfache Karte zu kreiern!!

10 opmerkingen:

  1. Dit is leuk zeg!! En volgens mij helemaal goed, want Miranda houdt natuurlijk van Caskaarten! Ik vind het ene prachtige kaart! En dat zal zij ook wel vinden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt heel erg mooi! Ben er 100% van overtuigd dat Miranda hem super vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw die is mooi Lia, heelstijlvol!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eenheel erg leuk en lief kaartje ! ook je vlinderkaart vind ik heel erg geslaagd !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk kaartje. En erg leuke kleuren
    Groetjes martha en margret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart Lia.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan Lia! Miranda zal er zeker blij mee zijn!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan Lia.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst, geweldig dat je de moeite nam om mij een kaart te maken en te versturen. En dan , ik vind ze echt helemaal te gek. Leuk dat je hem gemaakt hebt met het onderwerp van de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen