donderdag 4 oktober 2012

Kerst in rood en wit



Ik zie dat ik weer nieuwe volgers heb en ik wil jullie hartelijk welkom heten op mijn blog! Leuk dat je af en toe komt kijken en misschien wat inspiratie vind.
Tussen de bedrijven door probeer ik steeds weer een kerstkaart te maken. Ik heb er (nog) geen nieuwe spulletjes voor aangeschaft want met alles wat ik nog op voorraad heb kan ik heel goed vooruit!
Het rood/wit papierbloc 'Scandinavian Christmas' van Eline (Marianne Design) is één van mijn favorieten en daar heb ik deze kaart mee gemaakt. 
Het papier is op rood cardstock gemat en uit het midden heb ik een cirkel gesneden. Daarin hangt een Creatable kerstbal van MD met wit glanskarton erachter. Om de opening zie je een ronde Multi Frame Die van Nellie Snellen. Op het achterblad heb ik rood cardstock geplakt en daarop kwam de uitgesneden cirkel. Op de hoekjes zie je hulstblaadjes uit een pons van Martha Stewart en kleine swirls uit een pons van EK Success.
Hier zie je de kaart van bovenaf.


I see, I have got some new followers: welcome to my blog and I hope you find some inspiration for cardmaking here!
I am very busy at the time, but I try making Christmas cards sometimes and here is one of them.It's a simple ons and it did not take much time making it.
I used the paperpad 'Scandinavian Christmas' by Eline/Marianne Design for the background (one of my favorites!). Punched a circle out of the middle and filled it up with a Creatable christmasball from MD. I put some glossy white paper behind it. Around the circle you see a Multi Frame Die by Nellie Snellen, and in the corners holly leaves by Martha Stewart and swirls by EK Success.
The weather will be really bad during the next days, so it's perfect for cardmaking! See you!

Ich habe einige neue Folger und heisse Euch herzlichst willkommen auf meinem Blog. Schön dass Ihr manchmal bei mir vorbei schaut und vielleicht neue Ideen bekommt.
Ich bin momentan seht beschäftigt aber versuche zwischendurch doch einige Weihnachtskarten zu kreieren. Diese Karte kostete nicht viel Zeit und ich hab sie gemacht mit Papier 'Scandinavian Christmas' von Eline/Marianne Design. An der Vorderseite hab ich einen Kreis ausgeschnitten und wieder in der Karte auf rotem Papier aufgeklebt. I  Kreis hängt ein  Creatable Christbaumball von MD. Ich hab ihn auf weissem Glanzpapier geklebt. Um den Kreis herum einen Multi Frame Die von Nellie Snellen und in den Ecken Blätter von Martha Stewart und Schnörkelchen von EK Success.
Das Herbstwetter ist wirklich schlecht momentan aber um so besser um Karten zu kreieren!
Ich wünsche Euch einen schönen Tag!

8 opmerkingen: