vrijdag 11 april 2014

Country Companions



Deze stempel heb ik al een hele tijd geleden van mijn dochter Yvonne gekregen en ik had hem nog niet gebruikt. Je ziet hierop mijn favoriete egeltje Ed Hedgehog met zijn vrienden van Gordon Frasers Country Companions.
Omdat er bij het CAS blog http://micassucas.blogspot.com een challenge is met de opdracht om kaart te maken met een ingekleurde stempelafdruk heb ik toch maar weer eens mijn kleurpotloodjes tevoorschijn gehaald en het stempeltje ingekleurd. Meestal gun ik me de tijd er niet voor om ervoor te gaan zitten maar als ik eenmaal bezig ben vind ik het wel leuk! De afdruk is uitgestanst met een stansje van Crealies en op een parelmoer babyblauwe kaart geplakt. Omdat het een CAS kaart moest worden heb ik er niet veel meer bij verwerkt. Alleen 2 ballonnetjes van een stansje van Leane Creatief en een zacht ingekleurde achtergrond leken me genoeg. Langs de randen heb ik met een fineliner een bibberlijntje getekend, zodat het niet zo 'kaal' lijkt.

I got this stamp a long time ago from my daughter Yvonne and untill now I did not use it, although it is showing my very favorite Ed Hedgehog and his friends from Gordon Frasers Country Companions. So finally I made this card and I must say: it was fun! I did not use much more than the stamp and 2 balloons from Leane Creatief. I punched the drawing with a die from Crealies and glued it onto a pearlblue card. I drawed a line along the edges with a black fineliner.

Ich hab diesen Stempel vor langer Zeit mal von meiner Tochter Yvonne bekommen und bis jetzt hab ich noch gar nichts damit getan. Der Stempel zeigt mein Lieblingstier: der Igel Ed Hedgehog von Gordon Frasers Country Companions. Ich hab es mit normalen Buntstiften koloriert, danach gestanzt mit einem Stanzen von Crealies.und auf eine blauwe Karte geklebt. Dazu kamen nur noch 2 Ballons von Leane Creatief. An den Seiten hab ich mit Feinschrieber noch eine Linie gezeichnet damit das Ganze etwas mehr 'gefüllt' ausschaut.

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! super leuke stempel die je heel mooi ingekleurd hebt. Dat lijntje maakt hem wel net af! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat egeltje dat is ind een schatje, ik heb er ook een paar stempels van. Je kaart is leuk geworden en mooi gekleurd. Bedankt voor je deelname bij CFC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. EEN MOOIE KAART HEB JE WEER GEMAAKT lIA EN GEFELICITEERD MET DE CANDY BIJ yVONNE. GR LENY W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Lia,
    wat een lief afdrukje heb je gebruikt en die had je al die tijd liggen.......We gaan hem vast vaker zien. Superleuk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje Lia, super gedaan.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie stempel, heel leuk kaartje ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia,
    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt met deze superleuke stempel,mooi gedaan
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah Lia, how cute is this? I love their little heart"balloons". Hope you are well. Christine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief stempeltje heb je op deze kaart gebruikt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo, Lia
    eine ganz süße Karte! Das Motiv ist so niedlich und deine Coloration ist großartig!
    liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen