zondag 10 mei 2015

40 Jaar getrouwd

Ik wil mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten op mijn blog. Leuk dat jullie het de moeite waard vinden om af en toe een kijkje te nemen.!
Chantal, dank je wel voor de uitleg over de translator. Ik ga het proberen!

Heel goede vrienden van ons waren afgelopen week 40 jaar getrouwd. We kregen een uitnodiging voor een heerlijk diner en daarna werd er gefeest. Ik hou ervan om bij zulke gelegenheden een persoonlijke kaart te te maken en dat was deze keer niet zo moeilijk. Ik gebruikte nl. hun  eigen kaart als basis voor een felicitatie met 'inhoud'.
Hieronder zie je  de originele kaart die gemaakt is van parelmoer ecrukleurig karton aan de buitenzijde en met een beigebruine binnenkant.


Ik heb de kaart versneden en een deel ervan op de voorzijde van mijn uitvoering geplakt. Uit de binnenkant heb ik twee randen geponst met een pons van Martha Stewart en er was ook genoeg over voor twee vlinders uit een stans van Joy!Crafts. De achterkant van de vlinders en de bloemetjes (van Leane Creatief) zijn uit donkergoud karton gestanst en bovenaan kwam '40 jaar' maar nu als een vaantje uitgesneden.
Het 'bruidspaar' was wel verrast om hun eigen kaart op deze manier terug te krijgen!!
Challenge: http://ribbongirls.blogspot.com


Last week friends celebrated their 40th marriage anniversery and they sent us an invitation for a nice diner and a party afterwards. I used their card for making another one to congratulate them and to enclose some money as a gift. I trimmed a piece of the front of their card and attached 2 punched borders from Martha Stewart out of the beige/brown coloured inside. Also the butterflies from Joy!Crafts and flowers from Leane Creatief have been punched out of the inside of the original card.
Our friends were very surprised getting their card back in this way!

Vergangene Woche haben Freunde ihr 40-jähriges Hochzeitsjubileum gefeiert und wir bekamen eine Einladung für ein Essen und ein Fest nachher. Diese Karte siehst Du unten. Es macht mir immer Freude eine persönliche Karte für eine Feier zusammen zu stellen und ich hab die Einladungskarte benutzt um eine Neue daraus zu machen. Die Vorderseite hab ich kleiner geschnitten und 2 Bänder daneben geklebt die ich aus der Innenseite gestanzt habe. Es war auch noch genügend Papier um die Schmetterlinge (von Joy!Crafts) daraus zu stanzen. Die Blumen von Leane Creatief und die Hintergründe der Schmetterlinge sind aus Goldpapier.
Das Ehepaar hat sich sehr über die Karte gefreut und warn erstaunt um sie in dieser Weise wieder zu kriegen.

13 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kaartje Lia....en wat een geweldig idee om de roriginele zo te gebruiken....Ik vind hen super chique.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, recyclage ! leuk bedacht ! geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat heb je een schitterende kaart van de kaart gemaakt. Echt prachtig! Als ze het mogen beleven dat ze 50 jaar getrouwd mogen zijn dan mag jij ze vast maken ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo liebe Lia,

    die Karte ist wunder, wunderschön geworden. Die Gestaltung gefällt mir sehr gut und die Idee dafür die Einladung zu verwenden ist genial.
    Ich wünsche dir einen wunderschönen Muttertag. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Lia en prachtige swirl.
    Groetjes,
    Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart Lia mooi bewerkt met die vlinders
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia,
    wat een leuk idee om de originele kaart te gebruiken, ik vind dat altijd jammer en wil alles bewaren, maar het ziet er prachtig uit,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Lia, schitterend gemaakt. hele mooie kleur bruin met wit. Topper!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er prachtig uit, leuk idee om hun eigen kaart als basis te gebruiken.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je van de originele kaart gemaakt. Ik bewaar altijd graag zulke uitnodigingen maar het is wel een super idee.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lia,
    prachtig gedaan ! Ik kan me voorstellen dat het paar erg verrast was met deze kaart, persoonlijker kan haast niet,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stunning card Lia, love your colours and the design is so pretty.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen