vrijdag 17 juli 2015

Sam 5 jaar



De laatste 2 weken ben ik ontzettend druk met mijn werk en heb ook nog een aantal kaarten in opdracht gemaakt, dus voor mezelf had ik niet zoveel tijd om iets nieuws in elkaar te knutselen. Maar gelukkig heb ik nog wel wat kaarten opgeslagen die ik al eerder maakte en dit is er een van.
Zoals jullie wel weten ben ik ook dol op borduren en ik vond het patroontje van Postman Pat (ofwel Pieter Post) jaren gelden in een boekje. Sam was (en is) dol op de filmpjes van deze postbode en dus kwam het motiefje in een kaart voor hem. Het passe-partout is uitgestanst met een mal van Marianne design, de letters zijn Rub-ons en de vlaggetjes zijn uit restjes papier geponst met een pons van Stampin' Up! Het dessinpapier met ballonnetjes komt gewoon uit de supermarkt....

Challenge: http://hobbyvisiondt.blogspot.com (verjaardag)

During the last 2 weeks I have been very busy with my work and also I had to make a few cards for some Dutch craftmagazines. So there was no time for creating my own cards. But still I have some cards 'in stock' which I did not show yet and this is one of them. I made it for my grandson Sam. He is fond of Postman Pat and I crosstitched the postman for him. I made the aperture with a die from Marianne Design, the letters are Rub-ons and the flags have been punched with a punch from Stampin' Up! I bought the designpaper once in a supermarket.

In den letzten 2 Wochen war ich sehr beschäftigt mit meiner Arbeit und dazu bekam ich noch einen Auftrag um noch einige Karten zu kreiern für einige Holländische Hobbyzeitschriften. Also Karten basteln 'zum Spass' war nicht drin. Aber zum Glück hab ich noch welche im Computer vorrätig und dies ist eine davon. Ich hab das Motiv von Postman Pat für meinen Enkel Sam gestickt und in eine Karte geklebt. Er ist ganz begeistert von den Filmen von diesem lustigen Briefträger. Die Buchstaben sind Rub-ons und die kleine Fahnen sind von Stampin' Up! Das Designpapier hab ich mal in einem Supermarkt gekauft.

11 opmerkingen:

  1. What a super keepsake card and embroidered so beautifully. My daughter would have loved this card at 5 years as Postman Pat was her hero growing up.
    Have a nice weekend, julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gaaf zeg! Pieter Post werd bij ons vroeger ook altijd gekeken! En ik keek mee, zo'n leuke serie. Gefeliciteerd met jullie kleinzoon. Wat gaat dat snel he? En begreep ik nou Yvonne dat hij naar groep 3 mag?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Pieter Post, dat is heel leuk, urenlang heb ik er met Lieke naar gekeken. Wat leuk dat Pieter nu geborduurd staat op een hele mooie kaart voor Sam. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die is super gaaaaaaaaaaf Lia en mooi geborduurd.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Postman Pat is ademloos bekeken hier, zooooooooooo leuk en jouw geborduurde kaart voor Sam is helemaal te gek, die gaat vast op een plank op zijn kamertje Lia!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig leuk....ik hoor het liedje van Pieter post als ik naar je kaart kijk....geweldig! Leuker kun je het toch niet maken voor kinderen die gek zijn op de filmpjes van de postbode.....
    Fijn weekend, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo liebe Lia,

    deine Karte ist wunderschön geworden. Ich bin sicher Sam wird sich darüber sehr freuen.
    Vielen lieben Dank für deinen Kommentar. Ich hoffe sehr das ich bald wieder normal laufen kann. Die Vorstellung auf eine Teilprothese ist mir noch sehr unheimlich.Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A fabulous card Lia, such a beautifully stitched image and lovely bright papers.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo, Lia
    bin ganz begeistert von deinem gestickten Briefträger! Früher hatte ich auch viel Kreuzstich gestickt.
    Dein Enkel wird von dieser Karte ganz begeistert sein!
    schönen Sonntag und liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben op je blog terecht gekomen door je volgende kaartje. Maar ik ben meteen even verder gaan 'spieken' op je bloggie. Toen ik dit kaartje tegen kwam was ik om.
    Wauw!!! Wat een geweldig leuk kaartje is dit.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen