dinsdag 16 februari 2016

Blauw


Een paar weken geleden heeft mijn dochter Yvonne me met materialen van Stampin'Up! een leuke stempeltechniek geleerd en ik had er zoveel materiaal van over dat het genoeg was voor meer dan één kaart. Ik hou van blauw en er zijn diverse tinten door elkaar gebruikt en afgedrukt. Van alles wat ik had  heb ik wat spulletjes verzameld en er dit mee gemaakt. Op de achtergrond heb ik een swirl gestempeld. De bloemen, de blaadjes en vlinders zijn uitgeknipt en er apart bij verwerkt. Nog wat pareltjes erbij en de kaart was klaar.

Zoals jullie misschien hebben gemerkt ben ik aan het stoeien geweest met de achtergrond van mijn blog. Er is veel keus te vinden op internet maar wat ik graag had lukte niet. Sieta is met veranderingen bezig en de achtergrond die ik vorig jaar bij Ingrid heb aangevraagd was ook niet meer te vinden. Dan maar wat anders en na een paar pogingen ben ik met deze redelijk tevreden.!

Challenge: http://butterflyspotchallenge.blogspot.com (blauw, 23/2)

A few weeks ago my daughter Yvonne teached me a new stamping technique with products from Stampin'Up! I had so many leftovers and I could make another card with them. I stamped the swirl on a card and trimmed the stamped flowers, butterflies and leaves. Attached them onto the swirl and this is the result!

Vor einigen Wochen hat meine Tochter Yvonne mir eine neue Technik gelehrt mit Produkten von Stampin' Up! und da hatte ich soviel übrig dass es für noch eine Karte reichte. Ich hab einen Schnörkel auf eine Karte gestempelt und die Blumen, Schmetterlinge und Blätter ausgeschnitten. Die hab ich teilweise erhöht wieder aufgeklebt und dies ist der Resultat!


16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! enne...je blog ziet er mooi uit hoor! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blog ziet er mooi uit Lia, ik gebruik ook altijd de LO van Vintage made for you..
    Mooie kaart, ik vind de Delfts Blauwe kleurtjes prachtig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful card in blue Lia. Hugs Christine xx
    PS love your new background!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Lia, het lijkt net echt Delfts blauw. Heel mooi gedaan. Je label hieronder had ik gemist, en dat ziet er ook heel mooi uit, leuk plaatje, mal en kleur!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart !
    Je achtergrond is heel tof !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er helemaal leuk uit ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful card Lia. What lovely stamping and a gorgeous colour too. It's absolutely perfect for the challenge. Barbxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is weer een beauty Lia...mooi gestempeld in die blauwe kleur...en die bloem en vlindertjes zijn ook hele leuke details..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi die bloem met swirl, prachtige tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige gestempelde creatie Lia.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, that is really clever, I always like to learn new ideas. Your card is gorgeous, love those blues. Your blog background is so pretty too, you should be pleased with it.
    It is good to see you over at the Butterfly Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooie kaart Lia en je blog ziet er fantastisch uit. Mij lukt het nog steeds niet om zo'n achtergrond te plaatsen. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart,Lia.Inderdaad mooie blauwe kleurtjes.Leuke vlinders.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi al die blauwe tinten. Prachtige kaart.
    Ik heb nog niet zo lang een nieuwe achtergrond maar begreep dat die van Sieta gaan veranderen, maar even afwachten.
    Deze is wel heel mooi met het kantje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lia this is so pretty. I love the added dimension that the added flowers have given your card and the blue is a
    lovely sapphire shade. your entry will go into the draw twice as you have used bothof te required elements of stamping + sapphire. Thankyou for luttering by. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen