dinsdag 8 mei 2018

Veel geluk!




Het is niet makkelijk om een kaart te maken met alleen maar blaadjes, want je bent al heel gauw geneigd om er toch iets anders aan toe te voegen. Maar ik vond de uitdaging van DCL zo leuk, dat ik het toch geprobeerd heb en het is gelukt met stempeltjes van klaverblaadjes van Leane Creatief. De grote klaver onderaan heb ik gemaakt met 4 hartjes waarvan de punten tegen elkaar zijn geplakt. Ik krijg de kleuren niet goed op de foto, want de kaart zelf is in werkelijkheid zacht crème.
Challenge: http://dutchcardlovers.blogspot.com (11/5)

It's not easy at all to create a card with only leaves, but I succeeded with small clover stamps from Leane Creatief. I made the big paper clover myself by cutting 4 hearts out of a paper snippet.

Es ist gar nicht einfach um eine Karte zu gestalten mit nur Blättermotiven, ber es ist mir gelungen mit kleinen Kleeblatt Stempeln von Leane Creatief. Für das grosse Kleeblatt hab ich 4 Herze aus grünem Papier geschnitten und aufgeklebt.

12 opmerkingen:

  1. great card and the one below i love to.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal gelukt Lia. En toeval of niet ik heb gisteren ook een kaart gemaakt met alleen maar bladeren maar dan tropische binnenkort toon ik hem op mijn blog. Groetjes, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart! Leuk gedaan. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a stunning card, bravo Lia!
    I'm pleased to invite you to participate here -
    IKEsWORLD CHALLENGES #108 - AG/MONOCHROME
    http://ikesworldchallengeblog.blogspot.bg/2018/05/ikesworld-challenges-108-winner-107.html
    I wish you good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk bedacht en uitgevoerd. Een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart Lia! Bedankt voor het meedoen met onze uitdaging bij DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf! Leuk die klavertjes! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, leuk idee daar de klavertjes voor te gebruiken!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. it is crispy to study.Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet promotion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    starbetlogin

    BeantwoordenVerwijderen