donderdag 22 december 2016

Kersthuis


Enkele weken geleden heb ik een candy gewonnen bij Pauline in Engeland en kreeg een prachtige embossingfolder met bijbehorende stempeltjes en een malletje van een kerstkrans thuisgestuurd. Ik was er erg blij mee, want het zijn geen 13-in-een-dozijn spulletjes.
Je kunt het hier zien want ik heb deze kaart ermee gemaakt, alleen heb ik er een eigen 'draai' aan gegeven. De embossingfolder is eigenlijk bestemd als voordeur, maar ik heb er een compleet huis van gemaakt. Ik heb de folder ingesmeerd met Distress ink Vintage photo voordat hij door de Biog Shot ging. Daarna heb ik er 'steentjes' van Leane Creatief op gestempeld. De kerstkrans uit de set heb ik in tweeën geknipt en er een guirlande van gemaakt en ook de strik en lantaarn hoorden weer bij de candyset. De pot aan de linkerkant is gestempeld en ingekleurd en alleen de kerstboom rechts is een vreemde eend in de bijt, want die is van Leane C. De achtergrond heb ik licht ingewreven met Chalk en als laatste heb ik de ramen eruit gesneden en er vellum achter geplakt. Als je er een LED lichtje achter zet ziet het er zo uit. Gezellig toch?
Ik wens al mijn volgers hiermee een heel gezellig en warm Kerstfeest. Geniet van elkaar!!


A few weeks ago I was the lucky winner of a candy from Pauline and I got a gorgeous embossingfolder, matching stamps and dies. I was thrilled about that! Today I am showing a card which I made with the prize and I added a tree from Leane Creatief and stamped the bricks with a clear stamp from Leane. Officially the embossingfolder is meant as a frontdoor but I made a 'twist' by using it and made a complete house of it. I cut wreath into a garland and attached parchment behind the windows, so when you put a LED light behind it it looks as if the lights are shining through. And that is giving a cosy atmosphere to it.
I wish all my followers a very nice Christmastime and a happy 2017!!

Vor einigen Wochen hab ich einen Candy bei Pauline gewooen und sie hat mich überrascht mit einer Präge und dazu gehörenden Stanzschablonen und Stempeln. Ich war wirklich sehr froh damit. Und heute zeig ich eine Karte die ich damit gebastelt habe. Nur war die Präge als Eingangstür gemeint und ich hab sie benutzt als ein ganzes Haus. Nur der Baum ist von Leane Creatief und auch die Steine ab ich mit einem Clear stamp von Lenae gestempelt. Ich hab Petkamentpapier hinter die Fenster geklebt und ein Licht hinter die Karte gestellt. So sieht es aus als brennen die Lichter im Haus und das sieht doch recht gemütlich aus.
Mit dieser Karte wünsche ich all meine Folger Frohe Weihnachten und wirklich alles Gute für's neue Jahr!

14 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat mooi en stijlvol deze kaart. Hele gave materialen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kerstkaart, leuk effect met een lichtje erachter!
    Dankjewel voor je kerstkaart Lia, gisteren ontvangen!
    Fijne kerstdagen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supertoffe kaart! Heel erg mooi geworden. En die lichtjes! Love it!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gedaan!
    Dank je wel voor je kerstkaart.
    Hele fijne dagen gewenst.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superrrrr mooiiiiiiii
    Fijne feestdagen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so creative Lia...wonderful. How clever to put the parchment behind the windows too! I wish you a very Happy Christmas. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Lia, ook heel mooi effect met het kaarsje erachter!!
    Fijne feestdagen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige embossingfolder heb je gewonnen Lia! Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!
    Groetjes en hele fijne feestdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kerstkaartje heb je gemaakt Lia...leuk gedaan met die exclusieve embossingsmal...SCHITTEREND!!!
    en jij ook nog bedankt voor het super mooie kerstkaartje die gisteren in de bus zat...zo een fijn borduurtje erop
    En oeps het was een foutje om het kaartje wat ik naar jou gestuurd heb, naar het adres van je dochter Yvonne te sturen...hoe dom kan je zijn...gelukkig is het goed gekomen...
    Ik ga eens een goede adressenlijst aanmaken...er veranderd nogal eens een adres...
    En bij een goede vriendin was ik de postcode vergeten erbij te schrijven...
    Hebben ze bij de post een sticker erbij geplakt met de postcode erbij....wat een service bij tante post... chapeau

    Ik wens jou en je dierbaren hele fijne feestdagen
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is brilliant Lia, such a fabulous idea - I'm glad you were pleased with your prize.
    Wishing you a very Merry Christmas and a Happy New Year.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love your creation. The design is awesome. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat Lia en een mooie kaart heb je
    van je embosfolder prijs gemaakt...superleuk gedaan .
    Fijne feestdagen uit Friesland ,
    van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A beautiful card Lia.

    Wishing you and your family a Very Happy Christmas. Barbxx

    BeantwoordenVerwijderen