woensdag 28 september 2011

Deze kaart is voor een vriendin die vandaag jarig is. Sinds kort ben ik wat meer bezig met het inkleuren van stempelafdrukken. Ik moet er nog aan wennen, maar hoe vaker je het doet hoe leuker het wordt. Toch blijf ik maar gewoon bij mijn óuderwetse' kleurpotloden...
Het gele achtergrondpapier komt uit de paperpad Fantasy van Marij Rahder en het blauwe uit het Jeansbloc van Joy!Crafts. Ook de bloemen en swirls zijn van een stans van Joy!Crafts, de blaadjes zijn geponst met een oude TomTas pons en de takjes zijn van Martha Stewart..

I made this card for a friend who is celebrating her birthday today. I did not colour stamps very much untill now, but the more I do it, the more I like it. But I still use my 'old fashioned' colouring pencils!
The yellow paper comes from a paperpad from Marij Rahder, the blue is from the Jeans pad by Joy!Crafts, as well as the swirls and flowers. The leaves are made with an old TomTas punch and the branches with a Martha Stewart punch.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Lia, je vriendin zal er vast blij mee zijn.
    Dat kleuren wordt steeds beter naarmate je het vaker doet, maar deze ziet er al heel goed uit hoor!
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gekleurd Lia! Niet alleen gekleurd hoor, ik vind het helemaal mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Heel mooi van kleur en erg leuk versierd. Het is ook een mooi model!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen