
Vandaag is het vaderdag en onze meiden komen met 'aanhang' later op de dag op bezoek. Ik heb voor de zekerheid maar een aantal ijsjes gekocht, want iets kouds gaat er wel in. Biertjes staan al koud in de kelder en voor de andere drankjes heb ik ijsklontjes ingevroren. Tja, er moet voor afkoeling gezorgd worden bij de temparaturen van vandaag!
Het elfje op mijn kaart heeft geen last van de hitte en zit met zijn vogelvriendje lekker in de sneeuw. De groene achtergrond is met verdunde Distress Ink gemaakt en alle stansjes zijn van Leane Creatief.
De kaart is mijn DT bijdrage voor de nieuwe challenge van http://peaceonearthchristmas.blogspot.com
Inspiratiefoto
The little fairy on my card isn't bothered by the heat and is sitting comfortably in the snow with his bird friend. The green background was made with diluted Distress Ink and all the dies are from Leane Creatief. The card is my DT contribution for the new challenge from http://peaceonearthchristmas.blogspot.com
Heute ist Vatertag, und unsere Töchter kommen später am Tag mit ihren Familien zu Besuch. Sicherheitshalber habe ich eine Menge Eiscremes gekauft, denn etwas Kaltes ist immer willkommen bei heissen Temperaturen wie Heute.. Das Bier ist schon im Keller gekühlt, und für die anderen Getränke habe ich Eiswürfel uiengefroren. Bei den heutigen Temperaturen müssen wir uns ja schließlich abkühlen!
Die kleine Fee auf meiner Karte stört die Hitze nicht und sitzt gemütlich mit ihrem Vogelfreund im Schnee. Der grüne Hintergrund ist mit verdünnter Distress Ink entstanden, und alle Stanzformen sind von Leane Creatief. Die Karte ist mein Beitrag für die neue Challenge von http://peaceonearthchristmas.blogspot.com












