'Vriendschap gaat door de maag' zeggen de DT leden van Dutch Card Lovers en met dit hete weer kan het niet anders: dan ga je samen een lekker koud ijsje eten. Een cupcake had ook gekund, want die worden ook bij dit kraampje verkocht. Maar de twee kaboutertjes hebben toch voor een driedubbel ijsje gekozen.
Hier liggen ook ijsjes in onze diepvries en daar pakken we er wel eens een van, maar niet elke dag hoor! We komen nu bij deze hitte niet veel in beweging en daarom eten we maar niet zoveel. We staan 's morgens nooit zo vroeg op, maar nu wel want dan is de temperatuur nog het beste als we wat willen doen, zoals de was strijken bijvoorbeeld, want dat heb ik vanmorgen al gedaan.
Nog even over mijn kaart: alle materialen zijn van Leane Creatief en de stempels zijn ingekleurd met markers van Stampin' Up!. Het houtmotief is met een embossingfolder gemaakt. Ik heb een schulprandje aan het dessinpapier geknipt en het randje omgevouwen zodat het een beetje op een luifel lijkt.
Just a quick note about my card: all materials are from Leane Creatief and the stamps were colored with Stampin' Up! markers. The wood motif was created using an embossing folder. I cut a scalloped edge onto the patterned paper and folded the edge over so that it looks a bit like an awning.
„Liebe geht durch den Magen“, sagen die Mitglieder des Designteams von Dutch Card Lovers, und bei dieser Hitze stimmt das wohl auch: dann isst man zusammen ein leckeres, kaltes Eis wie diese kleine Wichtel. Ein Cupcake wäre auch eine Option gewesen, die gibt es an diesem Stand ja auch. Aber die beiden kleinen entschieden sich schließlich für ein Eis mit drei Kugeln. Wir haben hier auch Eis im Gefrierschrank und gönnen uns ab und zu eins, aber natürlich nicht jeden Tag! Bei dieser Hitze bewegen wir uns kaum, deshalb essen wir auch nicht so viel. Normalerweise stehen wir nicht so früh auf, aber jetzt schon, weil es dann am angenehmsten ist, wenn man etwas erledigen will, zum Beispiel die Wäsche bügeln, was ich gerade getan habe.
Noch kurz zu meiner Karte: Alle Materialien sind von Leane Creatief und die Stempel wurden mit Stampin' Up! Markern koloriert. Das Holzmotiv habe ich mit einer Prägeform gestaltet. Ich habe einen gewellten Rand in das gemusterte Papier geschnitten und den Rand umgefaltet, sodass es ein bisschen wie eine Markise aussieht.
https://dutchcardlovers.blogspot.com/ (3/7)
https://thefourseasonschallenge.blogspot.com/ (26/6)
https://creativefingerschallengeblog.blogspot.com/
https://www.welovestamping.co.uk/ (30/7)
https://heartsquestfantasy.blogspot.com/ (25/7)
https://ilovepromarkers.blogspot.com/ (6/7)
https://pammiesinkypinkieschallenges.blogspot.com/ (28/6)
https://thefourseasonschallenge.blogspot.com/ (26/6)
https://creativefingerschallengeblog.blogspot.com/
https://www.welovestamping.co.uk/ (30/7)
https://heartsquestfantasy.blogspot.com/ (25/7)
https://ilovepromarkers.blogspot.com/ (6/7)
https://pammiesinkypinkieschallenges.blogspot.com/ (28/6)

Nou, dat ijsje snap ik helemaal! Inderdaad af en toe, maar met deze hitte zo heerlijk! Je kabouterkaart is superleuk, een erg leuk tafereeltje met al die leuke kleurtjes! Fijn dat je meedoet met DCL, Lia!
BeantwoordenVerwijderenHey Lia,
BeantwoordenVerwijderenWat een super leuke zomerse kaart laat je vandaag zien.
Hier staan wij altijd vroeg op en om half 5 stonden vanmorgen alle deuren al open om wat frisse lucht binnen te laten... Als ik vertrek om te werken, gaat alles terug dicht...
Liefs,
Nancy
Nu krijg ik ook zin in een ijsje Lia. Kijk ze lekker smikkelen onder de luifel. Een heel leuke kaart, je hebt een mooi tafereeltje gemaakt perfect passend bij de hitte.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda