woensdag 11 april 2012

Condoleance

Het is even wennen met de nieuwe manier van bloggen, maar hopelijk gaat alles goed.
De kaart die je ziet heb ik gemaakt voor een collega van Henry, wiens moeder afgelopen week overleden is. Ik vind dat ook bij dergelijke gelegenheden is het krijgen van een zelfgemaakte kaart echt een persoonlijk gebaar is.
Op de achtergrond heb ik tekstpapier uit een bloc van Papermania gebruikt. Daar overheen zit een velletje groen vellum dat met Swirls van een Cuttlebug embossingfolder geëmbost is. Het plaatje en de strook komen uit uitgave 39 van Mijn Hobbykaart. Af en toe koop ik het blad omdat er wel leuke papiertjes en soms mooie afbeeldingen in staan. Ik maak echter nooit de kaarten volgens hun voorbeelden, want ik laat liever mijn eigen fantasie werken!
Ik ben druk bezig met het samenstellen van een candy voor de volgende maand. Bij meer dan 100 volgers en na half mei gaat hij verloot worden. Ik laat meer zien in mijn volgende bericht!

I made this Condolance-card for my husbands college, because her mother has died last week. I think, a homemade card is really personal in these cases. I used paper from a paperpad by Papermania and glued vellum onto it which I embossed with Swirls from a Cuttlebug embossingfolder. You see an image which I found in a Dutch Craftmagazine: Mijn Hobbykaart.
Look out for next month, because I will be giving away a candy again, because of 1 year blogging and I hope, I will have more than 100 followers by then! Next time I will tell you more!

Diese Karte ist für eine Kollegin von meinem Mann Henry. Ihre Mutter ist letzte Woche gestorben, und ich meine dass eine selbst kreierte Karte viel persönlicher ist wir eine die man im Geschäft kaufen kann.
Ich habe Papier aufgeklebt von Papermania und darauf Perkamentpapier das ich geprägt habe mit einem Cuttlebug Präge-folder. Darauf das Bild aus einer Holländischen Hobbyzeitschrift: Mijn Hobbykaart. Darin sind viele Karte die man nachmachen kann. Ich kaufe es manchmal wegen die hübsche Papiere und Abbildungen, aber mach nie die Karten wie mann sie darin sieht. Ich "bastle" lieber nach eigener Fantasie!
Im nächsten Monat besteht mein Blog 1 Jahr und ich vergebe einen Candy. Ich hoffe, dass ich dann auch mehr als 100 Folger haben werde. Im nächtsten Bericht erzähle ich mehr!

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, respectvolle condoleancekaart heb je gemaakt Lia.
    Prachtig! Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart voor zo'n trieste aangelegenheid.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, stijlvolle kaart voor die aangelegenheid!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow dat is een mooie kaart, heel rustig en elegant.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige sfeervolle kaart, erg mooi gedaan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh Lia hun,this is just gorgeous love the colours,and your design and detail Hun is just amazing,hugs Cherylxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lia, das ist eine wunderschöne Trauer-Karte.
    Einen schönen Sonntag wünscht Bea

    BeantwoordenVerwijderen