donderdag 6 november 2014

Warm Christmas wishes


Alle goede dingen in drieën! Ik had me de laatste weken twee keer aan een CAS kaart gewaagd en hier is de derde. Deze heb ik gemaakt  naar aanleiding van  http://yvonnes52weeksofchristmas.blogspot.com waar ik (bijna) elke week met een kerstkaart aan mee doe. Deze keer was er een opdracht bij: maak een CAS kaart. Dus heb ik het nog een keer geprobeerd. De stempel van de kerstman komt van Stampendous en is al heel oud. Toch blijft hij leuk! Ik heb hem ingekleurd en uitgeknipt en op donkerblauw karton geplakt. Het vuurtje bestaat uit stansjes van Leane Creatief (zit bij een hele set waarmee je een schouw kunt samen stellen) en ik heb het met Distress inkt ingekleurd. Ook de stempel van het ijskristal is van Leane. De tekst heb ik zelf geschreven met een zilveren Gelly Roll pen van Sakura. Het geheel is op een dubbele, witte kaart geplakt.
Challenge: http://christmasblogchallenge.blogspot.com

This is my third CAS card and I still think it is not easy at all making a card with just a few materials. I stamped and coloured the Stampendous snowman and trimmed it out. The fire is made with dies from Leane Creatief and I coloured it with Distress Ink. Also the ice crystal stamps are from LC. I wrote the sentiment myself with a Gelly Roll pen from Sakura.

Dies ist meine dritte CAS Karte und ich finde es immer noch nicht leicht so eine Karte zu kreiern. Der Schneemann ist ein Stempel von Stampendous und ich hab ihn augeschnitten und auf blaues Papier geklebt. Daneben ein Feuer von Leane Creatief koloriert mit Distress Ink und auch der weisse Eiskristall Stempel ist von LC. Ich hab den Tekst selber geschrieben mit einem silberenen Gelly Roll schreiber von Sakura.

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie CAS kaart heb je gemaakt Lia, leuk de sneeuwpop, veel meer heeft je kaart niet nodig. Leuk dat je weer mee doet bij 52 weeks off.....groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. KNUS is je kaart Lia maar ik vrees dat de sneeuwman het niet lang zal redden zo dicht bij het vuurtje hihi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is Leuk geworden. Lia. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke CAS kerstkaart is het geworden Lia - heel leuk gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje nog met humor ook haha pas maar op dat je niet smelt sneeuwman...
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als nu de sneeuwpop maar niet smelt Lia! hihi. Knap gedaan je CAS kaart en de sneeuwpop is enorm leuk! Dank jewel voor je lieve reactie op mijn blog en ik wens jou en Yvonne een heerlijke moeder/dochterdag zaterdag! Veel plezier!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi is dit kerstkaartje Lia....en de sneeuwpop bij een vuurtje....gaat dat goed komen.... hahaha....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Making CAS cards is easy, making stunning CAS cards it's not, but you nailed it Lia. Thank you for sharing your work at 613 Avenue Create this week and hope to see you again soon.
    Cheers,
    Aurora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lia, dir Karte ist dir sehr gut gelungen! Gefällt mir sehr gut!

    liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen