vrijdag 21 september 2018

Pretty


Welke vrouw heeft niet een aantal schoenen in haar kast staan? Ik heb er niet zo heel veel en sommige draag ik het liefst elke dag, terwijl anderen maar nauwelijks tevoorschijn komen.... Ik heb niet zo'n 'schoenen-tic':  als ze maar lekker zitten en er leuk uitzien, dan is het goed! Pumps met hoge hakken zoals degene op mijn kaart, heb ik dus niet! Maar ze zijn wel leuk om te zien. Om de kaart nog 'damesachtiger' te maken heb ik er wat parfumflesjes en strikjes bij gezet en... er kwamen weer wat 'ouderwetse' stickerrandjes omheen. Ik heb er nog heel wat op voorraad die ik helemaal niet meer gebruik, maar als kleindochter Chloë samen met me knutselt, dan komen ze wel goed van pas!
Alle materialen zijn van Leane Creatief.
Challenge: http://daranddiane.blogspot.com (1/10)
                   http://pixiescraftyworkshop.blogspot.com (29/9)

I think every woman has got several pairs of shoes in her closet. I am not wearing high heals like the shoe on my card, but I like nice and comfortable shoes! I made the card more feminine with some perfume bottles and a bow and I hope you like it. All products are from Leane Creatief.

Ich denke, dass alle Frauen einige Paare Schuhe im Schrank haben. Ich mag schöne Schuhe, aber trage keine mit so hohen Absätzen wie die auf meine Karte. Um es noch weiblicher zu machen hab ich einige Parfum flaschen dazu geklebt und Band durch die Stanzschablone gezogen. Ich hoffe das die Karte Euch gefällt! Alle Produkte sind von Leane Creatief.

16 opmerkingen:

  1. Haha mijn pumps-tijd is al jaaaren verleden tijd, gemak gaat vóór mooi nu we met pensioen zijn en niet meer hoeven op te draven😉!Je kaart is super leuk en vrouwelijk Lia!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like it very much!! I don't (can't) wear high heels anymore but LOVE my flip flops! LOL This is a beautiful card Lia!! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘If the Shoe Fits’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Wat een leuke kaart. Ik ben net als jij. Heb niet veel paar schoenen (wel 4 paar die ik afwisselend naar mijn werk aan heb, maar ja, 8 uur erop lopen en soms 4 nachten , dan kun je het best maar eens afwisselen). Gisteren hoorde ik van een vrouw uit ons volleybalteam, die heeft ongeveer 200 paar of zelfs meer. Haar man zei: ze heeft niet een schoenenkast, maar een schoenenzolder! Hahahaha....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love all of the feline elements that you added to your shoe card. Just lovely to look at. I sure enjoyed looking at it and hope you had fun joining us at "If the shoe fits challenge" at Double D this time.
    Barbara DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the pastel colours and a very pretty design. Very girly elements. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is beautiful Lia, so soft and pretty.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a lovely card, Lia! The monochromatic color looks amazing with the die cut details. Thanks for joining the Double D, "If the shoe fits" Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie, chique dameskaart! Hier ook voornamelijk comfortschoenen ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje iets voor echte dames groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik moet ook schuld bekennen ... ;)
    Heel mooie kaart maakte je, Lia!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card Lia - it's so feminine, really beautifully made as well!

    Hugs

    Di xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card and so very 'girlie'...love that!! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. chique kaart Lia
    ivm je opmerking op mijn kaart: het zeethema zit in het papier (zeemerminnen, schelpen, bubbels), maar als het niet ok is, dan gooi je de kaart er maar uit...)
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. From me personally, I just LOVE this card Lia, it is so classy and admirable. Thanks for the big compliment too...hugs.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love it! Nice, muted colors and a very pretty shoe. All the design elements fit together just perfectly. Those perfume bottles are the perfect touch! Thanks so much for joining us at Double D!

    BeantwoordenVerwijderen