vrijdag 13 december 2019

Brrr... koud!





Vandaag laat ik een  'koude' kaart zien! Deze uiltjes van Sieta van Gelderen zijn echt superleuk en daar wilde ik een rustige achtergrond bij maken, zodat ze mooi tot hun recht komen. Als basis gebruikte ik een sketch die ik kreeg als DT-lid van Scrapping4Funchallenges. De DT-leden kregen allemaal dezelfde sketch en de opdracht om er iets leuks mee te doen. Dan bepalen we later onderling welke de meeste stemmen krijgt. Leuk! Dat stimuleert weer om iets te bedenken en ik ben hiervoor niet uit mijn comfortzone gegaan, want ik vind het de laatste tijd super om zelf achtergronden te maken en er een plaatje bij te gebruiken dat er mooi bij past. Ik denk dat het wel weer gelukt is!
Dit is de sketch: 


I used the sketch to make this card with an image from Sieta van Gelderen and a twig stamp from Leane Creatief. I made the background with Distress Inks.

Ich hab den Sketch als Vorlage benutzt für diese Karte mit den süssen Eulen von Sieta van Gelderen und einen gestempelten Zweig van Leane Creatief. Ich hab den Hintergrund mit Distress inks koloriert.

10 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart! Je ziet ze bijna bibberen op hun tak. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Really cute images and a gorgeous background. Thank you for joining our Snowmen/Snowflakes challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die uiltjes met kerstmuts.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje met de uiltjes! EN die met de ballen van gisteren is ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So sweet cuddling together on the branch. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lia, such cute little owls in the cold. Thank you for joining our challenge at
    Let's Craft and Create this week and good luck..Groetjes ... Ursula Uphof DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super card Lia, those little owls are so adorable and your background scene is fabulous xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cute card. Thanks for joining us at Scrappelyst :-)

    BeantwoordenVerwijderen