maandag 1 augustus 2011

Eén artikel uit HobbyHandig 161 waarin je kaarten ziet die ik met ponsen van Martha Stewart heb gemaakt. Ik heb er twee van dichtbij gekopieerd, want de echte kaarten zijn niet meer bij mij maar bij de Uitgeverij. Ik vind de ponsen echt supermooi! Het papier komt van de Paperpad Sweet Nectar van K&Company en er zijn diverse Foil Doilies (ronde kanten kleedjes) op de achtergrond verwerkt.
Ik zal wat vaker creatieve werkstukken laten zien die in HobbyHandig gepubliceerd zijn, zodat je een idee krijgt van de dingen die ik graag maak (en dat zijn niet alleen kaarten...).

Ik dank iedereen die reacties op mijn blog plaatst, want ik vind het geweldig leuk om ze te lezen.

These are pages from HobbyHandig # 161 with some cards I made. I made photos from the magazine, because I don't own the cards and they are at the publishers office now.
The cards are made with new Martha Stewart punches, the paperpad Sweet Nectar (K&Company) and Foil Doilies.
From now on I will show you more creations which I made for the magazine, so you can get an idea from things I like to make (not only cards...)
I thank everybody for writing comments! I love reading them.

2 opmerkingen:

  1. Ik had werelijk geen idee dat je zo "beroemd" bent Lia, nu is het nog leuker dat ik je mag volgen in blogland!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Lia, ik miste je echt in HH162.
    Een scan maken van het blad gaat ook goed hoor.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen