donderdag 3 januari 2013

Happy New Year!

 
 
De eerste dagen van het nieuwe jaar zijn alweer voorbij en met deze kaart wens ik al mijn volgers van harte alle goeds voor 2013. Maak er iets moois van en dat bedoel ik  niet alleen op creatief gebied!
Ik probeer er in ieder geval weer van te genieten.
 
Deze kaart is ook de 2e bijdrage aan de challenge van Yvonne. Ik wil hierbij meteen even zeggen dat ze de challengedag veranderd heeft: vanaf nu kun je elke week op donderdag (als je kunt) een kaartje hiervoor te plaatsen! 
Mijn kaart is dan wel geen echte kerstkaart maar ik denk dat deze ook wel kan!
Het plaatje komt uit het langwerpig blocje van Crafty Secrets 'Seasonal, Celebrating Seasons & Holidays' en is geplakt op een Craftable van Marianne Design. Erachter zitten wat papierrestjes van diverse merken, swirls van Joy!Crafts, bloemen van MD en meeldraadjes van Nellie Snellen. Alles is bewerkt met Vintage Photo inkt.
 
 
The New Year has begun and with this card I wish all my followers a very happy and healthy 2013. I will try to make it a good and 'crafty' one again!
 
This is the 2nd card for the Christmascard challenge by Yvonne and I made it with an image from the paperpad from Crafty Secrets 'Seasonal, Celebrating Seasons & Holidays'. I glued it on to a Craftable from Marianne Design. You also see some left over papers, swirls by Joy!Crafts and flowers by Marianne design. I used Vintage Photo Distress ink all over the card.
 
 
Das neue Jahr ist schon wieder einige Tage alt und ich wünsche mit dieser Karte all meine Folger alles Gute für 2013. Ich hab die Absicht wieder was Schönes und Kreatives daraus zu machen!
 
Die Karte ist der 2. Beitrag für den Weihnachtskarten Challenge von Yvonne und ich hab eine Abbildung aus dem Papierbloc 'Seasonal, Celebrating Seasons & Holidays' von Crafty Secrets auf einen Craftable von Marianne Design geklebt. Im Hintergrund sind verschiedene Papierreste aufgeklebt worden. Du siehst auch Schnörkel von Joy!Crafts und Blumen von MD. Ich hab die Karte koloriert mit Vintage Photo Distress Ink.
 

12 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Lia. Een schatje.Heel erg mooi gemaakt en de kleurtjes ook leuk. Het plaatje is super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Lia,ik moet ook nog aan de slag voor Yvonne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou een super 2013 Lia, wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt, ik vind hem prachtig. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,
    wat een mooie kaartje heb je gemaakt! Enig dat vintage plaatje!
    En ik zag het al bij Yvonne. Ik ga proberen af en toe mee te doen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Lia, das ist auch wieder eine super tolle Karte geworden und wie immer herrlich dekoriert.
    Liebe Grüsse und einen schönen Tag wünscht Dir Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Lia,
    Als nieuwjaarskaartje kan dit MOOIE kaartje toch ook meedoen?
    Een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst voor jou en voor al degene die je omringen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card, Lia! I wish you all the best for the year 2013!! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen