vrijdag 27 maart 2020

You make me melt....





Op het strand in het zonnetje liggen: wanneer kunnen we dat weer zonder problemen doen? Niemand die het weet, maar ik denk dat we er dubbel van genieten als het weer kan! Ik hoor daar trouwens niet bij, want ik ben geen 'strand-lig-mens': ik wandel liever een flink eind over het zand, maar dan wel aan de harde kant en geen geploeter door het mulle gedeelte! We moeten trouwens 150 km rijden voordat we aan de kust zijn en dat doen we dus niet zo vaak.... Voordeel is wel dat we hier tussen de bossen wonen en dat is echt fijn. Veel fietspaden e.d., dus we gaan er nogal eens op uit (maar nu even minder...)
Voor de nieuwe challenge van http://scrapping4funchallenges.blogspot.com kreeg het DT team o.a. deze digi van een ijsje van de sponsor en ik wist eerst niet wat ik ermee moest doen. Tot ik in mijn stempelvoorraad keek: bingo! Dat was het! De leuke dame en de tekst passen er mooi bij en toen ben ik aan de slag gegaan met Distress inks en Spectrum Noir blends met bovenstaand resultaat. 


Challenge: http://creativefingerschallengeblog.blogspot.com (4/4)

Laying on the beach enjoying the sunshine: when will this be possible again, without any problems? Nobody knows, but I think we will enjoy it extra after this horrible period. Except me, because I don't like laying on the sand, but I like making long walks along the seashore! We are living about 150 kms from the beach, so it does not happen very often... Therefore in our area we are surrounded by woods with many special bikepaths, so we can go out biking and walking nearby!
For the new challenge from http://scrapping4Funchallenges.blogspot.com the DT got the icecream digi from the sponsor and first I did not know what to do with it. So I searched in my stamp stash and bingo! The lady was the one which could complete a nice scene. So I took my Spectrum Noir blends and Distress inks and this is the result!

Am Strand in der Sonne liegen: wann ist das wieder möglich ohne Probleme. Keiner der es weiss, aber wenn es wieder kann, dann werden wir es doppelt geniessen! Aber ohne mich, denn ich magf es nicht um stundenlang im Sand zu liegen. Ich spaziere lieber viele Kilometer an der Küste entlang. Ausserdem müssen wir ung. 150 Km fahren um dort zu gelangen, und das passiert nicht so oft... Statt dessen gibt es in usere Umgebung viele Wälder mit Rad- und Wanderwegen, und das ist wirklich schön!
Für den beuen challenge von http://scrapping4Funchallenges.blogspot.com bekam das DT u.a. diese Digi und zuerst hab ich nicht gewusst was ich damit anfangen soll. Da hab ich mal bei meinen Stempeln nachgeschaut und fand diese von der Dame. Bingo! Die passt wunderbar zu einer Strandszene. Ich hab alles koloriert mit Distress Inks und Spectrum Noir Blends und dies ist der Resultat!

7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Lia, We gaan niet vaak naar het stand en als we gaan dan meer herfst, van uit ons is het toch dikke 2 uur rijden. Wij hebben weer de uitgestrekte bossen.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet van je kaartje Lia en dat ijsje is geweldig! Ik hou van het strand in de zomer na 18.00u en dan ook een wandeling en daarna een versnapering bij een strand tent...heerlijk!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou inderdaad... we zijn er nog niet klaar mee voorlopig.
    Gave kaart Lia en een heerlijk tafereel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lia: Hello, team-mate! Clever usage of including the ice cream cone with the beach scene! Terrific card for this new theme challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A fabulous card Lia, a lovely beach scene and great ice cream. I'm like you, I much prefer a long walk on the beach, hopefully we will be able to do this again before the summer is over.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat hoop ik zo, het is lekker nu hoor in de tuin maar het strand, op je vakantie bestemming hmmmm laten we duimen.
    Met jou kaartje kunnen we wel alvast lekker wegdromen.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Lia.
    Ik vind het ook iedere keer weer een uitdaging om iets moois te maken met de digi's die we krijgen.
    Het is je goed geluk!
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen