dinsdag 28 maart 2023

Tulp


Een lentekaart, maar dan anders! Ik hou wel van het maken van Mixed Media kaarten, maar soms hoeft het mij hoeft niet al te druk te worden. Voor deze kaart heb ik wit karton bewerkt met diverse kleuren Distress Ink. Daarna heb ik er een tulp van Rubberdance op gestempeld en wat hoekmotiefjes en een randje van Leane Creatief. De witte sterren zijn er via een stencil met structuurpasta bij gemaakt. Ik heb piepkleine elfjes uit een plaatje geknipt en bij de tulp geplakt. Daarna heb ik groter wit karton bestempeld met een tekststempel en daar kwam het bewerkte kaartje bovenop. 


Mijn kaart van de kip met kuiken heeft een top-3 plekje veroverd!



A spring card, but different! I do like making Mixed Media cards, but sometimes for me it doesn't have to get too many products on one card. For this card I used white cardstock and coloured it with various colors of Distress Ink. Then I stamped a Tulip from Rubberdance and some corner motifs and a border from Leane Creatief. The white stars were added using a stencil with structure paste. I fussycut out tiny elves from a picture and glued them to the tulip. Then I stamped larger white cardboard with a text stamp and the edited card was placed on top of that.

Eine Frühlingskarte, aber anders! Ich mag es, Mixed-Media-Karten zu erstellen, aber für mich müssen manchmal nicht zu viele Produkte darauf geben. Für diese Karte habe ich weißen Cardstock mit verschiedenen Farben Distress Ink koloriert. Dann habe ich eine Tulpe von Rubberdance gestempelt und einige Eckmotive und eine Bordüre von Leane Creatief. Die weißen Sterne wurden mit einer Schablone mit Strukturpaste aufgetragen. Aus einem Bild habe ich kleine Feen ausgeschnitten und auf die Tulpe geklebt. Dann habe ich einen größeren weißen Karton mit einem Textstempel bestempelt und darauf die bearbeitete Karte gelegt.

21 opmerkingen:

  1. Knap gedaan met de mixed media Lia, ik vind je tulp een prachtige blikvanger xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi en die kleine elfjes bij de tulp prachtig. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart met in d3 e mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You're right, mixed media doesn't always mean stuffed to the gills. I love your approach and your card is just beautiful like that! Thank you so much for playing along with DotMCC! Rosi x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze zo mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi geworden! Gefeliciteerd met je toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie achtergrond maakte je voorde prachtige tulp, een heel mooie kaart Lia! Fijn dat je meedoet met de Lifchallenge, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is very colourful Lia and with a retro feel to it, many thanks for sharing with us at We Love Stamping challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit mooi gemaakt Lia. Ik dacht:"euhm elfjeS?" Ik zie er maar één ". Toen ging ik in de vergroting kijken en zag ik nog dat groene elfje, ze gaat zo mooi op in de tulp. Knap gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zeg, lekker kleurrijk en de elfjes maken het wel af. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Auch ich mag Mixed Media Karten und bin ganz begeistert von Deiner Karte, richtig toll gestaltet. Und ich freue mich, das Du sie bei DotMCC zeigst. LG Gundi
    PS: Damit Dein perfektes Deutsch noch perfekter wird eine kleine Korrektur. Das sind im Deutschen keine Wichtel, sondern Feen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk wat je gemaakt hebt! Super dat je meedoet bij Mixed Media Lovers!
    Marlies, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf Lia, je bent echt van alle crea-markten thuis! Ik heb een verjaardagskalender op mijn bureau liggen en kijk altijd 1 maand vooruit en dan ben je dus nóóit (is wat mij persoonlijk betreft teleurstellend) te laat! Er wordt door iedereen zo veel gefreubeld dus als het er al niet van komt iets persoonlijk te maken dan zal er toch wel voorraad zijn? Ik heb in ieder geval mijn adressenbestand weer even opgeschoond want op zo'n manier vind ik het gewoon niet leuk (ook door het overgeslagen worden of géén bedankje krijgen).
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooie mixed media met de elfjes erbij! Dankjewel voor je deelname aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie Mixed media kaart! Ook met de witte achtergrond met all over script! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Looks really classic and beautiful! Love the colours ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Mixed Media Lovers Challengeblog. Succes!! Hopelijk zien we je volgende maand weer?!
    Groetjes Ine (blogowner)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a beautiful background for your tulip. So pretty. Thanks for playing along with us at PIP Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Liebe Lia,

    Deine Tulpenkarte schaut wunderschön aus, ich mag die Farben und die beiden Feen in der Blüte.

    Herzliche Grüße
    von Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. An elegant card - a great take on our theme.

    Thanks for joining us at Cardz 4 Galz.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful colors! Love the distressed background on the white space of the card. Thanks so much for playing along with us at Cardz 4 Galz. I hope to see you in the gallery again soon. Sue - DT

    BeantwoordenVerwijderen