
Vandaag is het vaderdag en onze meiden komen met 'aanhang' later op de dag op bezoek. Ik heb voor de zekerheid maar een aantal ijsjes gekocht, want iets kouds gaat er wel in. Biertjes staan al koud in de kelder en voor de andere drankjes heb ik ijsklontjes ingevroren. Tja, er moet voor afkoeling gezorgd worden bij de temparaturen van vandaag!
Het elfje op mijn kaart heeft geen last van de hitte en zit met zijn vogelvriendje lekker in de sneeuw. De groene achtergrond is met verdunde Distress Ink gemaakt en alle stansjes zijn van Leane Creatief.
De kaart is mijn DT bijdrage voor de nieuwe challenge van http://peaceonearthchristmas.blogspot.com
Inspiratiefoto
The little fairy on my card isn't bothered by the heat and is sitting comfortably in the snow with his bird friend. The green background was made with diluted Distress Ink and all the dies are from Leane Creatief. The card is my DT contribution for the new challenge from http://peaceonearthchristmas.blogspot.com
Heute ist Vatertag, und unsere Töchter kommen später am Tag mit ihren Familien zu Besuch. Sicherheitshalber habe ich eine Menge Eiscremes gekauft, denn etwas Kaltes ist immer willkommen bei heissen Temperaturen wie Heute.. Das Bier ist schon im Keller gekühlt, und für die anderen Getränke habe ich Eiswürfel uiengefroren. Bei den heutigen Temperaturen müssen wir uns ja schließlich abkühlen!
Die kleine Fee auf meiner Karte stört die Hitze nicht und sitzt gemütlich mit ihrem Vogelfreund im Schnee. Der grüne Hintergrund ist mit verdünnter Distress Ink entstanden, und alle Stanzformen sind von Leane Creatief. Die Karte ist mein Beitrag für die neue Challenge von http://peaceonearthchristmas.blogspot.com

Oooh wowww wat een fantastische kaart Lia!
BeantwoordenVerwijderenGaaf plaatje, prachtige details zijn er op je kaart te zien.
Hier komen onze meiden met aanhang al vroeg. 2 Kleinkinderen doen vandaag mee met de laatste dag van hun eerste wandeldriedaagse, dus die mogen rond de middag weer aan de wandel;) Afgelopen vrijdag was het al afgelast, Niet vanwege de hitte, maar vanwege de slechte weerberichten. Nou heeft het hier niks geonweerd of geregend. Maar goed, dat weet je van tevoren niet hè.
Mijn schoonouders zeiden vroeger al: als het onweer over de Maas kmoet komen, krijgen we hier niks. Want onweer komt nooit over de Maas.
Lia wat een lief plaatje en heel schattig kaartje! De traditionele kleuren blijven heel mooi hè?! Ook je zwart wit kaartje hiervoor vind ik super bedacht en prachtig! Veel plezier vanmiddag ... ijs en bier is wel oké!!!
BeantwoordenVerwijderenxx Gerie
OMG what a sweet image and I love how you've showcased it! Great job Lia (as always).
BeantwoordenVerwijderenA fabulous card ever so beautiful xx
BeantwoordenVerwijderenSchattig dat plaatje en je hebt een mooie kaart gemaakt Lia.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
Heel schattige kaart heb je gemaakt Lia. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenLovely Christmas card Lia, such a pretty design.
BeantwoordenVerwijderenLiz xx
I just love your Christmas scene. It is beautiful. Thank you for joining us at Creative Artist this month. Hope tp see you back here again soon. Judy DT
BeantwoordenVerwijderenWat een schattig plaatje en je maakte er een mooie kaart mee, zo vrolijk ook! Het was gezellig zondag!
BeantwoordenVerwijderenHey Lia,
BeantwoordenVerwijderenJe laat hier een sfeervolle kerstkaart zien! Hopelijk zorgt ze ook voor een beetje afkoeling...
Liefs,
Nancy