woensdag 4 juli 2018

Zomerbloemen


Volop zomer!! We hebben er zo naar uitgekeken, maar of ik er nu nog zo blij mee ben..? Met dit warme weer heb ik maar weinig energie en in de hobbykamer (op het zuiden) is het bloedheet, dus als ik wat wil 'prutsen' dan gebeurt het in de vroege morgen. Maar ja: niet mopperen, want als het dagen achter elkaar regent is het ook weer niet goed!
Een zomerse kaart past er dus wel bij vandaag en hiervoor heb ik de achtergrond gesjabloneerd met wolken. Het sjabloontje heb ik zelf gesneden van een stuk mica, zodat ik het schoon kan maken en telkens weer kan gebruiken. De korenaren zijn gestempeld en de klaprozen van Leane Creatief heb ik met Flower foam gemaakt.
Challenge: http://dutchcardlovers.blogspot.com (7/7)
                   http://countryviewchallenges.blogspot.com (30/7)
                   http://sirstampalotchallenge.blogspot.com (28/7)
                   http://webshop-anmacreatief.blogspot.com (31/8)

Yes, it's summer and it's been a long time, since the sun was shining for weeks without any rain. So I had to make a summercard with foamiran poppies and a wheat stamp from Leane Creatief. I made the background with Distress inks and a stencil which I created myself from a plastic sheet.

Ja, es ist wirklich Sommer und die Sonne scheint schon seit Wochen. Das ist ja lange her, dass ein Sommer so schön war und deshalb gehört dazu auch eine sommerliche Karte. Ich hab die Wolken schabloniert mit Distrtess ink und hab das Motiv selber geschnitten aus Plastic und als Vorlage benutzt. Die Blumen und der Korn stempel sind von Leane Creatief.

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met prachtige zomerbloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Lia. Ik ga lekker buiten zitten onder de parasol. Is prima te doen. Op vrijdag met dit mooie weer zit ik de hele dag met mijn moeder buiten. Heerlijk. Inderdaad binnen valt het niet altijd mee. Je schuifkaart is ook superleuk geworden... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart is dit. Wauw! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi is je achtergrond! Prachtig met de klaprozen erop, mooie kaart! Fijn dat je meedoet met DCL, Lia. Ja... het is ook hier in mijn kamertje te warm in de middag, dus weinig bloggen en knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Echt een zomerkaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig zomerkaartje, bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, heel zomers!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    starbetlogin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A pretty card Lia, beautiful poppies.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. it is crispy to study.Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet promotion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A beautifully Summery creation with the pretty Poppies, perfect for our 'In my Garden' themes at Stamping Sensations, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous poppies! Thanks for sharing with us at Country View Challenges this month!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a perfect garden view, wouldn't mind it at all. Thanks for joining us at Stamping Sensations this month.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A beautiful floral creation! Thanks for entering it for the 'In our Garden' theme at Stamping Sensations this month, and Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a beautiful card!!! Thank you for joining the July challenge of the Country View Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen