donderdag 23 augustus 2018

Relax it's summer


Je hoort mij niet mopperen of klagen over de zomer, alhoewel het me af en toe (nou ja...wel vaak!) te warm was! Ik was dan ook blij dat het vorige week allemaal wat minder werd en toen ging dat oude liedje weer door mijn hoofd: 't is weer voorbij die mooie zomer' en ja: hij begon inderdaad in mei. Maar goed, nog even genieten voordat de herfst weer begint, en de nazomer is nu net het jaargetijde dat wij het liefst naar zee gaan en dus niet als het zo heet is.
Nog even een 'relaxed' kaartje gemaakt als herinnering aan de zomer van 2018 met inkten en een bootje van Stampin' Up!, een 'strand van gescheurd Kraft en embellishments van flipflops en een bril. De tekst is samengesteld met losse letters van een alfabet dat gratis bij een Engels tijdschrift zat.
Challenge: http://kreativtanten-challenge.blogspot.com (31/8)
                   http://countryviewchallenges.blogspot.com (30/8)
                   http://webshop-anmacreatief.blogspot.com (31/8)

I am not complaining about the summer of 2018, although often is was too hot for me! As a reminder of this great summer of 2018 I made this card with inks and a boat from Stampin' Up!, I teared some Kraft paper to create the beach, added some embellishments of flipflops and glasses and made the words with an alphabet which came as a free gift with an English craftmagazine.

Ich beklage mich nicht über den Sommer von 2018 aber oft war es mir doch einfach zu warm! Als Andenken an diesem Sommer hab ich diese Karte gebastelt mit Stempelkissen und einem Boot von Stampin' Up!, Embellishments von Flipflops und eine Sonnenbrille und den Text hab ich zusammengestellt mit Alphabet Stempeln die mal ein gratis Geschenk waren bei einer englischen Zeitschrift.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Lia, we hebben en prachtige zomer, inderdaad. Ook voor mij af en toe te warm, maar klagen., nee hoor! Dat doe ik sowieso nooit over het weer. Je schiet er namelijk niets mee op en niemand kan er wat aan doen.
    Je kaart is erg leuk. Dit jaar heb ik nog geen gescheurd strand gemaakt. Vorige jaar wel, maar nu ik dit zie denk ik: ja! Dat had ik ook kunnen doen....
    Gaat jullie vakantie door??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Lia. Tja hij is weer voorbij die mooie zomer, hier ziet het er maar donker uit voor het moment.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Kaatje, yes still summer..and the weather is not to hot..great

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the scene you have created Lia. Very summery design. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely project - thank you for joining in with the Country View Crafts challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat had ik ook, hoor ... vaak te warm, maar ook wel weer echt zomer!
    Dat is het ook op je kaart, erg gaaf kaartje!
    Dat strandje is top!~
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super klasse geworden!
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi ! Dank je voor het meedoen aan de 'sun, sea and sand' challenge !
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a fun design! Thanks for joining in the challenge at CVC - good luck and hope to see you again, Teresa DT x

    BeantwoordenVerwijderen