vrijdag 17 augustus 2018

Have a lovely day


Sinds afgelopen week zit ik een beetje in de lappenmand want ik had ineens vreselijke pijn in mijn onderrug. Te enthousiast stof gezogen, dacht ik, maar het werd erger i.p.v. beter: dus naar de dokter die me een berg medicijnen voorschreef waar het ook niet beter van werd. Dan maar naar de fysio en wat blijkt: ik heb een spier in mijn rug gescheurd. Hoe dat nu kan??? Zo wild ben ik echt niet tekeer gegaan! Maar het is erg pijnlijk en gaat nog even duren. Veel zin in bloggen heb ik niet en lang zitten is extra belastend, dus ik doe het rustig aan. Hopelijk gaat het snel wat beter want we willen nog met vakantie....
Een leuk berichtje was wel, dat mijn kaart met druiven de fruit-challenge heeft gewonnen bij '2sistersontheblog'! Happy!!
Deze echt zomerse meisjeskaart heb ik al enkele weken geleden gemaakt met een digi van All dressed Up, sponsor voor de nieuwe challenge van http://scrapping4funchallenges.blogspot.com. De digi is ingekleurd met potloden van Faber Castell en ik heb hem uitgestanst met een stans van Marianne Design. De kaart is gemaakt met een papiertje uit een Pretty Papers bloc, ook van MD.


A cute and girly summercard which I made with a digi from All Dressed Up: the sponsor of the new challenge from http://scrapping4funchallenges.blogspot.com. I coloured the image with crayons from Faber Castell and diecut it with dies from Marianne Design. I used designpapers from MD for the card.

Eine hübsche und sommerliche Karte für ein Mädchen, die ich gemacht habe mit einem Digi von All Dressed Up: den Sponsor für den neuen Challenge von http://scrapping4funchallenges.blogspot.com. Ich hab es koloriert mit Buntstiften von Faber Castell und es ausgestanzt mit Stanzschablonen von Marianne Design. Auch das Designpapier ist von MD.

16 opmerkingen:

  1. This is so gorgeous!! The image is so sweet!! I love the colors and the beautiful flowers!! So stunning!! I love it!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. She is adorable, love your choice of colours too.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach Lia, wat naar en raar. Ik weet niet hoe jij stofzuigt, maar ik krijg er nu wel bijzondere plaatjes bij in mijn hoofd. ;-) Veel mensen stofzuigen kromgebogen. Peter heft in de schoonmaakbrancje gezeten en zei dan tegen me: " rechtop staan en rechtop lopen met stofzuigen, de stofzuiger doet het werk, niet jij".
    Dat onthoud je dan...
    Maar je kaartje is erg lief!! Ook die hieronder met de watermeloenen...Lekker zomers!
    Beterschap en kalm aan hoor! Des te eerder is het over. EN jij gaat dus ook richting Italië ...ik zal naar je uitkijken, ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk wordt het snel beter met de pijn!
    Heel tof meisjeskaartje!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. AU Lia, wát ellendig en al had je super fanatiek gezogen...daar kan je rug wél zeer van doen (heb er altijd last van cus huituer doet een roomba het, zó blij mee!) maar een gescheurde spier, dáár geloof ik niks van! Hoe dan ook, je zit er mooi mee en helaas is zoiets niet snel over...sterkte meis!
    Hoop dat jullie op vakantie kunnen...op pad met je Bday dus?
    Je kaart is so sweet!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekker zomers kaartje, heel leuk gemaakt.
    Hoop dat je snel weer wat kan doen en dat de pijn wat minder wordt ,en je evengoed op vakantie kan , want dat is iets waar je naar uitkijkt.
    BETERSCHAP.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a sweet image Lia and you have added lovely elements to your card. Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk meidenkaartje! En dat is niet zo mooi die pijn in je rug! Hopelijk gaat het snel beter. Veel beterschap! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat jou days ook weer snel lovely zullen zijn Lia, en je geplande vakantie niet word verstoord door rug klachten.
    Lief kaartje om te zien...beterschap hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vervelend voor je ik wens je beterschap je kaartje is prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your colouring of this image . What a cutie she is too. HugsMrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Das sieht ja wieder wunderschön aus, gefällt mir alles sehr gut,
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A very pretty card Lia and love the design. A gorgeous and beautifully coloured image too. Have a lovely weekend. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh heftig zeg...balen voor je, hoop dat je snel opknapt!
    Je kaartje is prachtig hoor...mooi gedaan!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen