vrijdag 19 oktober 2018

Schotse terriër


Welke kaart stuur je met Kerst aan iemand die een Westie hondje heeft? Natuurlijk een kaart met een terriër erop! Ik heb er een stansje van Sizzix van en vond ook nog een restje Schots geruit karton, dus de link was gauw gelegd! Ik heb het hele landschapje aan de binnenkant van de kaart gemaakt met bomen van Marianne Design en gescheurd glitterpapier. De lucht is aangebracht met Distress ink Broken China. De voorflap heb ik doorgesneden en er mica achter geplakt. Op de voorkant kwam effen rood karton waar al ruitjes in geëmbost zijn. Nog twee Schotse lintjes erbij en wat sneeuwvlokken die ik met VersaMark heb gestempeld en geëmbost met wit poeder.

Ik kwam op het idee door de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers (26/10)


A christmascard for someone who is fond of her Westhighland terrier and I made it with a Sizzix diecut. The trees are from Marianne Design.

Eine Weihnachtskarte für jemanden dessen besten Freund ein Westhighland Terrier ist, gemacht mit einem Stanzmotiv von Sizzix und Bäumen von Marianne Design.

7 opmerkingen:

  1. Sweet card and the use of the acetate..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaahhh....hij is super leuk en mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje Lia, zo leuk met die schattige terriër erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig de schotse terrier in tartan 😊
    Mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart en wat een mooie ruiten achtergrond heb je gebruikt (al heb ik wel heel goed moeten kijken;-)))! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, Lia en ook ik zag niet meteen je geruite achtergrond, maar mooi subtiel is die aanwezig! Fijn dat je meedoet met Dutch Card Lovers, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is te leuk!!!! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen