zondag 4 november 2018

Merry little Christmas

Ik ben echt een reuze bofferd, want na de prijs bij Diane zag ik het bericht dat ik bij Allies Angels de stempel-/die set heb gewonnen bij de Halloween challenge. Het lijkt wel Sinterklaas, want beide prijzen kreeg ik door de Random toegewezen.
Afgelopen donderdag ben ik samen  met Yvonne naar de KreaDoe geweest. Een heel andere opzet deze keer maar wel mooi, want je had de ruimte in de brede gangpaden. Het leek me fijn voor mensen met een rolstoel of kinderwagen. Verder natuurlijk veel bekende gezichten gezien en hier en daar een praatje gemaakt. Ik kon me redelijk inhouden wat aankopen betreft en heb me aardig aan mijn 'boodschappenlijstje' gehouden!
En nu mijn volgende kerstkaart die ik met Egeltje Ed van Gordon Fraser heb gemaakt: heel eenvoudig, maar wel heel leuk, toch? Ik heb de blauwe achtergrond gemaakt met Distress Oxide en veel water. De stans is van Joy!Crafts en de gestempelde sterren van Leane Creatief heb ik met VersaMark afgedrukt en geëmbost met wit poeder.
Challenge: http://de-egel.blogspot.com (4/11)
                    http://craftyhazelnutschristmaschallenge.blogspot.com (9/11)

I am such a lucky one this week, because after winning the prize from Diane, I saw that I also won a prize at Allies Angels because of the Halloween challenge. It already looks like Christmas, getting all these crafting stuff by Random reader!
Another christmascard with Gordon Frasers Hedgehog Ed. It's quite CAS but I like it. I made the blue background with Distrss oxide and a lot of water. The star circkle is from Joy!Crafts and the stamped stars are from Leane Creatief. I heat embossed them with Wow embossingpowder.

Ich bin wirklich ein Glückskind diese Woche, denn nachdem ich einen Preis bei Diane bekommen habe, hab ich jetzt gesehen dass ich auch einen Preis bei Allies Angels gewonnen habe mit Random Reader. Es ist fast wie Weihnachten: schöne Bastelsachen zu bekommen.
Wieder eine Weihnachtskarte mit Igel Ed von Gordon Fraser: es ist eine  CAS Karte aber ich finde sie ist gut gelungen. Ich hab den Hintergrund blau koloriert mit Distress oxide und viel Wasser. Der Kreis ist von Joy!Crafts, die gestempelte Sterne sind von Leane Creatief und ich heb sie embosst mit weissem Wow Embossingpulver.

9 opmerkingen:

  1. Wat een super gave en mooie kaart! knap dat je je in hebt kunnen houden op de kreadoe ;-).groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker boffen Lia maar je weet wel raad met die leuke prijzen denk ik. Hier heb je ook weer een lieve kerstkaart geplaatst. Leuk om die tekst in de sterren-cirkel te plaatsen, zo is het echt een blikvanger.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super al die prijzen Lia, proficiat! Ook dit is weer een enige egelkaart..ze zijn zó cute! Heb je the big day kaart op mijn blog gezien?
    Ik vind het ook brrrr té heet is niks maar op een strenge winter zit ook écht niet te wachten, we shall see🤔🤔!

    XxIrene

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Managed to grab my daughter's PC to do a few comments whilst away....sorry short n sweet comments as she needs it for work...
    Great card, gorgeous design and fabulous stamping/colours.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a pretty Christmas card Lia, an adorable image.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke en vrolijke kaart. De kreadoe dit jaar overgeslagen, komt wel weer. We vinden het fijn dat je met de uitdaging van de Egel meedoet. Groetjes, Nelleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so sweet!! The bear is absolutely adorable!! I love it!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen