vrijdag 16 november 2018

Vintage kerstman

Ik heb er weer een nieuwe volger bij en wil Liz een hartelijk welkom heten op mijn blog!
Ja hoor, het is er eindelijk weer een keer van gekomen om een kaart in vintage stijl te maken. Het was (en is!) nog steeds een van mijn favoriete technieken, maar omdat het nogal tijd kost om zo'n kaart te maken, komt het er meestal niet van. Ik heb dit plaatje al een hele poos in mijn kerstmap zitten en toen ik het tegenkwam moest ik er gewoon toch iets mee doen. Tussen het designpapier van Bo Bunny vond ik een vel dat er mooi bij paste, aan de bovenkant kwam een stans van Marianne Design, het parelsnoertje komt van Zeeman en de kanten bloemetjes heb ik ooit bij een challenge gewonnen. Het was heerlijk om weer eens zo bezig te zijn!
En dan nog een leuk berichtje: mijn kaart van 10 okt. heeft bij de FB challenge van Anma Creatief gewonnen en daar ben ik heel blij mee!
Challenge: http://knutselsenkadootjes.blogspot.com (23/11)

First I want to say a warm welcome to my new follower Liz. I hope you like visiting my blog now and than!
It's been a long time since I made a vintage christmascard, but I like this image so much, an I think that only fits to a vintage card. I used Bo Bunny cardstock, a diecut and lace from Marianne Design and some lace and pearl flowers.

Zuerst ein herzliches Willkommen an meine neuen Folgerin Liz!
Es ist schon eine Weile her dass ich eine Vintage Karte gemacht habe, aber mir gefällt das Bild vom Weihnachtsmann so gut, da passt nur eine Vintage Ausstrahlung dazu. Ich hab Designpapier von Bo Bunny aufgeklebt, eine Stanzschablone und Spitzenband von Marianne Design kam dazu und dann noch einige Spitzen und Perlen Blumen.

10 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig!! Gefeliciteerd met je winnende kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so gorgeous!! I love the vintage Santa image and the design!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So beautifully vintage. . I love your design . The lace flowers and pearls are just perfect embellishments. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie vintage kerstkaart Lia,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk nostalgisch kaartje met dito Kerstman. Dank je voor het meedoen bij ons van K&K en natuurlijk gefeliciteerd met je winnende kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi vintage, erg leuke Kerstman, ik hou wel van dit soort plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Lia.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A fabulous card Lia, a super vintage Santa.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige nostalgische kerstkaart!
    Reuze bedankt voor het meedoen bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen