donderdag 14 november 2019

5 december in aantocht


Een paar weken geleden deed ik mee aan een challenge van http://stempelenscrap.blogspot.com en mijn kaart met de kaketoe was de winnaar. Leuk!! Ik werd gevraagd om gastdesigner te zijn voor de nieuwe challenge die vandaag begint en aan mijn kaart kun je waarschijnlijk wel zien wat het thema hiervan is: Sinterklaas! Wel toepasselijk, want komend weekend is hij weer in het land.
Ik heb helemaal geen stempels of stansjes van Sinterklaas dus heb ik een aantal stempels bij elkaar gezocht waarmee ik toch een kaart voor dit feest kon maken. 'Zie de maan schijn door de bomen' kent iedereen en met stempels van Stampin' Up! heb ik dit laten zien op deze kaart. Ik heb van dit merk heel wat in voorraad omdat mijn dochter Yvonne hiermee workshops en gezellige stempelavonden geeft. Ik heb alles afgedrukt met zwarte inkt en silhouetten gemaakt van de huisjes door ze met zwarte stift helemaal in te kleuren. De achtergrond is gemaakt met Distress inkt. Al met al is het wel een echte 5 Decemberkaart geworden en van mij mag Sinterklaas komen (met zwarte Pieten!)

Challenge: http://mijnhobbyhonk.blogspot.com (15/11)

The 5th of december is a 'national holiday' for every child in our country, because we are celebrating 'Sinterklaas' (St. Nicolaas). This celebration excist already for hundreds of years and Dutch people who left our country in former ages took this tradition with them to America and other countries all over the world. And that's why there is a 'Santaclaus' celebration over there!
Well, a few weeks ago I was the winner of the challenge at 'Stempelenscrap' and I am a guestdesigner now. The theme is...'Sinterklaas'. I don't have stamps or images, but there are many songs and one of them is called: 'Zie de maan schijnt door de bomen' (Look, the moon is shining through the trees). Every child knows that song  and I tried to make this scene with stamps from Stampin' Up! One of my daughters is a SU demonstrator and I have got a lot of SU products! 
Sinterklaas and his helpers are very welcome to bring the presents!

Am 5. Dezember wird Nikolaus gefeiert und auch in Deutschsprachigen Ländern ist er bekannt. Aber ich glaube nicht, dass da mit Geschenken gefeiert wird, so wie bei uns. Es ist das schönste Kinderfest des Jahres und existiert schon seit Jahrhunderten!
Vr einigen Wochen hab ich den Challenge gewonnen bei Stempelenscrap und ich darf heute Gastdesigner sein. Ich hab keine Stempel usw. vom Nikolaus, aber es gibt hier ein Lied: Zie de maan schijnt door de bomen' (Schau, der Mond scheint durch die Bäume') und jedes Kind kennt es! Ich hab versucht diese Szene auf meine Karte zu zeigen mit Stempeln von Stampin' Up! Die hab ich eine grosse Menge, denn meine Tochter verkauft die Produkte und organisiert oft tolle Workshops!

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Lia en het geeft zeker de sfeer van het gezellige St-Nicolaasfeest weer. Mooi zoals je dat met stempels voor elkaar hebt gekregen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor géén gat te vangen en super opgelost. Lopen de kids al te stuiteren nu het bijna zó ver is?
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel leuk gedaan Lia! Hier zijn we ook vol verwachting...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You have created a lovely scene. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige sinterklaaskaart Lia.
    Dank je wel voor je deelname bij MHH!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Seizoensgroeten aan al mijn vrienden, ik ben Eva Lucas. Van Assen, Nederland. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terugkreeg, ik wil mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spellcaster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Amiso, de Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen om mijn relatie met mijn man die me gedumpt heeft te herenigen. Toen ik contact opnam met baba Amiso, gaf hij een liefdesbetovering voor mij en mijn man die zei dat hij niets meer met mij te maken had, belde me en begon me te smeken . Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr.Amiso the Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu heel veel blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Dr.Amiso is een echte tovenaar. Hij kan u ook helpen uw verbroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Echtscheiding, neem contact op met deze geweldige man als u een probleem hebt met een duurzame oplossing via e-mail: herbalisthome01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen