vrijdag 22 november 2019

Winterpret



Tja, de winter komt er echt aan en afgelopen week waren de daken al wit van de vorst. Dus nu wordt het tijd om winterkaarten te maken (die ik meteen als kerstkaarten ga gebruiken!). Het uitgangspunt van deze kaart was de digi van de sneeuwpop van onderstaande sponsor. Ik heb hem oorwarmers gegeven van een opgerold stukje bakerstwine. De bomen op de achtergrond zijn van Marianne Design en de afbeelding van de kindjes op de slee heb ik al heel lang in mijn map zitten. Doe je mee met een winterkaart bij de nieuwe challenge van http://scrapping4funchallenges.blogspot.com


 http://kreativtanten-challenge.blogspot.com (30/11, Lieder: Let it snow!, und Winter in America...)

Well, slowly winter is on it's way and last week we had some frost during the nights. So it is time for making wintercards (and I also use them as christmascards!). I started with the digi from the sponsor for the new challenge from http://scrapping4funchallenges.blogspot.com and the theme this time is Winter! I made the earwarmers from the snowman with bakerstwine. I added some trees from Marianne Design and a very old image out of my stash to make the scene complete.

Langsam nähert sich der Winter und in der vergangene Woche hat es in den Nächten schon gefroren. In den Bergen hat es schon tüchtig geschneit, aber das wäre bei uns eine grosse Ausnahme!!
Da wird es Zeit um Winterkarten zu basteln und die benutze ich auch als Weihnachtskarten. Ich hab abgefangen mit dem Digi vom Sponsor vom neuen Challenge  von http://scrapping4funchallenges.blogspot.com
Ich hab den Ohrenwärmer  aus Bakerstwine gemacht, hab Bäume von Marianne Design am Hintergrund aufgeklebt und ein altes Motiv von den rodelnden Kindern dazu geklebt.   

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke winterse kaart. Leuk idee die oorwarmers. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke winterkaart geweldig die oorwarmers
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Écht brrrrr winter op je leuke kaart Lia, ik blijf wel bij de kachel hihi!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie winterse kaart Lia!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, winterse kaart en wat zijnde oorwarmers leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie winterse kaart Lia.
    Leuke achtergrond en een tof sneeuwpopje op de voorgrond.
    Toffe oorverwarmertjes.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie achtergrond Lia en grappig dat oorwarmertje van touw.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een nostalgisch kaartje met een hippe twist, wat heeft de sneeuwpop leuke oorwarmers.
    Gave kaart voor je kleinzoon, mooi gecombineerd de trein en het vliegtuig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Seizoensgroeten aan al mijn vrienden, ik ben Eva Lucas. Van Assen, Nederland. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terugkreeg, ik wil mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spellcaster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Amiso, de Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen om mijn relatie met mijn man die me gedumpt heeft te herenigen. Toen ik contact opnam met baba Amiso, gaf hij een liefdesbetovering voor mij en mijn man die zei dat hij niets meer met mij te maken had, belde me en begon me te smeken . Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr.Amiso the Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu heel veel blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Dr.Amiso is een echte tovenaar. Hij kan u ook helpen uw verbroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Echtscheiding, neem contact op met deze geweldige man als u een probleem hebt met een duurzame oplossing via e-mail: herbalisthome01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen