zondag 30 april 2023

Bijtjes en Lieveheersbeestjes


Wat leuk! Ik mag gastdesigner zijn bij http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/ want ik had bij hen een challenge gewonnen. De kaart die ik daarom voor hen heb gemaakt moest een strikje bevatten, dus dat was niet zo moeilijk! Ik heb enkele weken geleden de schattige bijtjes en lieveheersbeestjes van Marianne Design gekocht en daar wilde ik iets mee. doen. Meestal ben ik niet zo van het 'prutswerk' om kleine details in elkaar te zetten, maar deze zijn zo grappig, dat ik toch gezwicht ben. Het resultaat is deze kaart. De vorm ervan is van Studio Light, de bomen  zijn van MD en de zon en wolken komen van Leane Creatief. De achtergrond heb ik met Distress Ink gekleurd en het lint met strikjes kon mooi door de gaatjes van de kaart geregen worden.


How nice! I am invited to be a guest designer at
 http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/  because I won a challenge a few weeks ago. The card I made for them had to include a bow, so it wasn't that hard! A short time  ago I bought the cute bees and ladybugs from Marianne Design and I wanted to do something with them. Usually I don't like to put together small details of a motiv or diecut, but these are so funny that I simply had to give it a try. The result is this card. Its shape is from Studio Light, the trees are from MD and the sun and clouds are from Leane Creatief. I colored the background with Distress Ink and the ribbon with bows could be threaded through the holes of the card.'

Da hab ich mich gefreut: ich darf Gastdesigner bei http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/   sein, weil ich bei ihnen eine Challenge gewonnen habe. Die Karte, die ich für sie für den neuen Challenge gemacht habe, sollte eine Schleife enthalten, also war es nicht so schwierig! Ich habe mir vor ein paar Wochen die süßen Bienen und Marienkäfer von Marianne Design gekauft und wollte etwas damit machen.  Normalerweise mag ich die 'Durcheinanderarbeit' nicht, um kleine Details zusammenzufügen, aber diese sind so lustig, dass ich trotzdem nachgegeben habe. Das Ergebnis ist diese Karte. Seine Form ist von Studio Light, die Bäume sind von MD und die Sonne und die Wolken sind von Leane Creatief. Den Hintergrund habe ich mit Distress Ink koloriert und das Band konnte durch die Löcher der Karte gefädelt werden.

7 opmerkingen:

  1. Oh das ist ja eine super niedliche Karte und mir gefällt auch die Dreiteilung richtig gut. Und Glückwunsch zum Gastdesign!!! LG Gundi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje en het is zeker een blij werkje om die bijtjes en lieveheersbeestjes te maken! Je kaart hiervoor met de vlinder vind ik ook prachtig Lia!!!
    Fijne zondag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful design, Lia. Congratulations on your Guest Designer spot. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke zomerse kaart heb je met al die verschillende materialen gemaakt Lia, heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Another super card Lia, great shape and such fresh bright colours, thanks for sharing another at Allsorts this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love how colourful and bright this is. So cheerful! Thanks for joining us at Allsorts challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a fun bug themed card and loving the shape! Thank you so much for joining us at Allsorts challenge!

    BeantwoordenVerwijderen