zondag 3 september 2023

In een sok...



 

Vandaag heb ik twee blogposts voor jullie: deze  kerstkaart voor de nieuwe challenge van http://peaceonearthchristmas.blogspot.com en later deze ochtend volgt nog een kaart omdat ik gastdesigner mag zijn bij Dutch Card Lovers. 
Maar eerst dan deze kerstkaart waarvoor ik een plaatje heb gebruikt van de Country Companions van Gordon Fraser. Het muisje zit zo schattig verscholen in de sok: ik vind hem superleuk! Ik heb hem op een gestanste cirkel van Crealies geplakt en dit versierd met takjes en hulstblaadjes. De gestanste gouden randjes langs het rode dessinpapier zijn van Leane Creatief.
Dus over een paar uurtjes volgt er nog een kaart. Ik vind het leuk als je even langskomt!


Today I have two blog posts for you: this Christmas card for the new challenge of http://peaceonearthchristmas.blogspot.com and later this morning another card because I am a guest designer at Dutch Card Lovers, because one of my cards was the winner of their challenge.
But first this Christmas card for which I used a picture from Gordon Fraser's Country Companions. The mouse is so cute hidden in the sock: I love it! I stuck it on a die-cut circle from Crealies and decorated it with twigs and holly leaves. The die-cut gold edges along the red design paper are from Leane Creatief. So another card will follow in a few hours. I like it when you drop by!

Heute habe ich zwei Blogbeiträge für Euch: diese Weihnachtskarte für die neue Herausforderung von http://peaceonearthchristmas.blogspot.com und in ein paar Stunden folgt noch eine Karte, weil ich Gastdesigner sein darf bei Dutch Card Lovers. 
Aber zuerst diese Weihnachtskarte, für die ich ein Bild von Gordon Frasers Country Companions verwendet habe. Die Maus ist so süß, versteckt in der Socke: Ich liebe sie! Ich habe es auf einen gestanzten Kreis von Crealies geklebt und ihn mit Zweigen und Stechpalmenblättern dekoriert. Die gestanzten Goldkanten entlang des roten Designpapiers stammen von Leane Creatief. 
Es folgt also in ein paar Stunden eine weitere Karte. Ich freue mich, wenn du vorbeikommst!



1 opmerking:

  1. Just the cutest little stocking and a great take on he inspiration board (don't forge to add it), a beautifully designed card!!

    BeantwoordenVerwijderen