donderdag 8 februari 2024

Kameel


Ik heb een keer een heel andere kerstkaart gemaakt tussen alle kerstballen en -bomen door want ik vind deze kameel zo superleuk en heb hem voor de afgelopen kerst helemaal niet gebruikt. Ik kwam hem tegen in mijn map met magneetvellen waar ik de stansen op bewaar en heb hem er uitgehaald, want ik wilde er wat mee doen, omdat ik de uitdaging zag bij 52WTC. En dit is het geworden. Een wat donkere kaart, want het is 'avond': de sterren staan aan de hemel boven de stal en de woestijn ligt in de schaduw....Maar de kameel weet zijn weg toch wel te vinden (denk ik!). Alles is gekleurd met Distress Ink en de stansjes zijn allemaal van Leane Creatief.

                                          http://52weekstochristmas.blogspot.com (25/2) 
                                          https://2craftycrittercrazies.blogspot.com/ (25/2)
                                          https://thehollyandivychristmaschallenge.blogspot.com/ (18/2)

I once made a completely different Christmas card between all the Christmas balls and trees because I think this camel is so cute and I didn't use it at all by making cards for last Christmas. I came across it in my folder with magnetic sheets where I keep the dies and took it out because I wanted to do something with it. I saw the challenge at 52WTC and this is what I made. A somewhat dark card, because it is 'evening': the stars are in the sky above the stable and the desert is in the shadow.... But the camel still knows how to find its way (I think!). Everything is colored with Distress Ink and the dies are all from Leane Creatief.

Zwischen all den Weihnachtskugeln und -bäumen habe ich einmal eine ganz andere Weihnachtskarte gebastelt, weil ich dieses Kamel so süß finde und ich es vor letztem Weihnachten überhaupt nicht benutzt habe um eine Karte damit zu kreiern. Ich habe es in meinem Ordner mit Magnetfolien gefunden, in dem ich die Stanzen aufbewahre, und habe es herausgenommen, weil ich etwas damit machen wollte. Ich die Herausforderung bei 52WTC gesehen und diese Karte ist es geworden. Eine etwas dunkle Karte, weil es „Abend“ ist: Die Sterne stehen am Himmel über dem Stall und die Wüste liegt im Schatten.... Aber das Kamel weiß immer noch, wie es seinen Weg findet (glaube ich!). Alles ist mit Distress Ink eingefärbt und die Stanzformen stammen alle von Leane Creatief.

15 opmerkingen:

  1. Wauw Lia, wat een fantastisch mooie kaart…de leuke kameel staat in een prachtige setting xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is idd zo leuk Lia die moet je echt vaker gebruiken. xx . Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh... ik vind het een prachtige kaart!!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Lia. Die kameel is superleuk en je hebt hem in een mooi landschap geplaatst. Natuurlijk vindt hij zijn weg, hij volgt de ster...
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart! Die kameel is te gek en het landschap dat je hebt gecreëerd erg mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, en natuurlijk heel toepasselijk voor kerst.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart met deze kameel, gave achtergrond ook.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Lia dit ziet er weer prachtig uit.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Lia,
    oh this is so gorgeous and very stunning.
    Your inking and that scene you have created is fantastic.
    Lots of crafty love. Jenny L.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje en heel mooi tafereeltje! Grappige kameel...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the camel Lia. Gorgeous card. Who makes that die?? Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Verrassend welke dieren ik bij de uitdaging van 52 weeks tegen kom. Leuk bedacht en gemaakt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha ik schreef net dat ik een kameel wilde gebruiken, omdat niemand dat had bedacht bij de "kerststal "..... link ik mijn kaart bij 52 WTC, staat het prominent naast die van jou, mèt kameel🤣
    Wat een leukerd, deze nieuwsgierige kameel.
    Ja hoor, hij vindt zijn weg wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is zeker heel leuk fijn dat hij nu dan de kans kreeg om te shinen op een kaart! Heel mooi tafereel en in prachtige tinten!

    BeantwoordenVerwijderen