vrijdag 19 mei 2023

Just bee happy



Hier word je toch vrolijk van! Het zonnetje schijnt, de meeste mensen hebben een extra lang weekend en we kunnen eindelijk genieten van lekker warm weer. Van mij mag het even zo blijven! 
Van de kleur geel word ik ook altijd heel blij en in onze tuin staan aardig wat gele bloemen (azalea's) nu volop in bloei. Ook op mijn kaart heb ik de gestempelde bloemen geel ingekleurd met markers en het leuke bijtje van Woodware Craft is er blij mee!
Fijn weekend aan iedereen!

This makes me really happy! The sun is shining, most people have an extra long weekend and we can finally enjoy nice warm weather. May it stay that way for me! 
The color yellow always makes me very happy and in our garden quite a few yellow flowers (azaleas) are now in full bloom. Also on my card I colored the stamped flowers yellow with markers and the cute bee from Woodware Craft is happy with it! Have a nice weekend everyone!

Das macht wirkleich eine Freude! Die Sonne scheint, die meisten Menschen haben ein extra langes Wochenende und wir können endlich schönes warmes Wetter genießen. Für mich darf es so eine Weile bleiben! 
Die Farbe Gelb macht mir immer große Freude und in unserem Garten blühen mittlerweile etliche gelbe Blumen (Azaleen) in voller Blüte. Auch auf meiner Karte habe ich die gestempelten Blumen mit Markern gelb gefärbt und die süße Biene von Woodware Craft ist glücklich damit! Ich wünsche alle ein schönes Wochenende!

18 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gemaakt. Een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Warme kleuren op je kaart heel mooi. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie zonnige kaart Lia en prachtig ingekleurd.
    Jij ook een fijn weekend.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ist die Karte niedlich!!! Die ersten Bienen fliegen auch bereits durch meinen Garten, aber es dürfen ruhig noch mehr werden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Lia this is just awesome and LOVE Mr. Bee lol! Thanks so much for joining in the fun at our Double D challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    Co-Owner
    DOUBLE D
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    PS ... thanks for also sharing with us at our Four Seasons challenge. Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super pretty card. Gorgeous colouring and what a happy looking bee. They are busy here to in the garden. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful bright and cheerful card, Lia. Your little bee is so cute. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart past helemaal bij het zonnetje Lia, wat een mooie bloem en blije bij 😊 ik heb geen lang weekend vrij maar wel het weekend en een fietstochtje moet wel lukken 😉
    Fijn weekend hoor,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik word ook zo blij van dit mooie weer.
    Heerlijk toch, de wereld ziet er meteen een stuk gezelliger uit.
    En wat betreft het geel..... ook daarin geef ik je gelijk.
    Ik gebruik niet vaak geel, maar in het voorjaar is het een kleur waarvan ik vrolijk wordt, dus dan komt het vaak op mijn kaarten terecht.
    Jouw kaart is er 1 om vrolijk van te worden, het bijtje heeft een lief snoetje en al het geel is zo leuk, past goed bij de zon van de afgelopen èn de komende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How cute and happy card! That bee makes me smile and love the palette! My garden is full of bees too :)
    Thanks so much for joining us at We Love Stamping!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A delightful floral card, many thanks for sharing at We Love Stamping challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is so cute and beautifully designed! And loving the color scheme! So nice to see you at Four Seasons challenge, thanks so much for joining in with us!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a gorgeous card and coloring!! Thanks for joining us this week at Pammie's Inky Pinkies. Hope to see you again. Bonnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful, bright and cheerful - a fabulous design. Thanks so much for sharing with us at Stamping Sensations.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a pretty card lovevthe colour thanks for sharing at Crafty Catz

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love your splash of summer, gorgeous card. Thanks for joining us at Stamping Sensations.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a happy card, I love that little bee. Lots of fabulous work here, and great take on the challenge. Thanks so much for playing along with us over at Double D, hope we see you back again soon.
    Judy~ DD DT

    BeantwoordenVerwijderen