zondag 7 mei 2023

Theevisite

                                   


Vandaag laat ik 2 kaarten zien en deze heb ik als gastdesigner gemaakt voor de challenge van https://dayofthemonthcardclub.blogspot.com/2023/05/51-international-picture-frame-day.html  Ik had bij hen een vorige challenge gewonnen en mocht nu een kaart maken met het thema ; Frame it. Dus er moest een lijstje om een afbeelding te zien zijn. Ik heb een plaatje van Sandra Cook gekozen van een knipvel van Nellie Snellen en er een randje omheen gemaakt met een fotorandschaar. De grote omlijsting is van een oudere stans van Marianne Design, maar het is nog steeds een van mijn favorieten en ik gebruik hem regelmatig.


So today I'm showing 2 cards and this is the one I made as a guest designer for the challenge of https://dayofthemonthcardclub.blogspot.com/2023/05/51-international-picture-frame-day.html I had won a previous challenge and was asked to make a card with the theme ; Frame it. So there had to be a frame to see. I chose a picture of Sandra Cook from a cutting sheet from Nellie Snellen and made a frame around it with photo border scissors. The large frame is from an older die from Marianne Design, but it's still one of my favorites and I use it regularly.

Heute zeige ich 2 Karten und ich habe diese als Gastdesigner für die Herausforderung von https://dayofthemonthcardclub.blogspot.com/2023/05/51-international-picture-frame-day.html gemacht, Ich hab eine frühere Herausforderung gewonnen und wurde eingeladen um eine Karte zu basteln mit dem Thema: Rahme es ein. Ich habe ein Bild von Sandra Cook aus einem Schneidebogen von Nellie Snellen ausgesucht und mit einer Fotobordürenschere einen Rand drum herum gemacht. Der große Rahmen stammt von einem älteren Stanzen von Marianne Design, aber es ist immer noch einer meiner Favoriten und ich benutze es regelmäßig.

6 opmerkingen:

  1. Eine wunderschöne romantische Karte mit so vielen kleine Details, die man entdecken kann. Ich freue mich sehr, das Du uns diesen Monat als Gastdesignerin unterstützt und ich freue mich auch sehr, das meine zweite Karte Dich erreicht hat. LG Gundi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Lia en heel leuk met al die bloemetjes een heel gezellig thee kransje zo! Ik las dat je ook met het hele gezin naar Rome bent geweest en daar ben je vast nog heel erg van het nagenieten!!! Fijne zondag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Leuk plaatje en mooie afwerking. Ziet er gezellig uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lia, wat een beeldig plaatje! Ik vind het er echt eentje om in te lijsten! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So many elements on this card to take in. I love the frame you have produced. Beautiful. Thankyou for coming and playing again in the butterfly garden with me. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen