zaterdag 9 december 2023

Holly Hobbie


Holly Hobbie...ken je haar nog? Een hele tijd geleden was ze heel bekend en ik was er fan van. Ik heb zelfs nog een bewaarblik met haar afbeelding erop. Maar eigenlijk vind ik de plaatjes tijdloos en blijf ze leuk vinden. Toen ik deze zag wist ik dat ze op een kerstkaart moest komen. En omdat 'holly' ook 'hulst' betekent heb ik dat er bij verwerkt. De achtergrond geëmbost met een embossingfolder van Leane Creatief , takjes van Marianne Design, en hulstblaadjes en sterren uit oude Tom Tas ponsen. Ik vind dat het een vrolijke kaart is geworden voor de nieuwe challenge van http://cyhtp.blogspot.com



https://12monthsofchristmaslinkup.blogspot.com/
Holly Hobbie...do you remember her? She was very wellknown a long time ago and I was a fan of her. I even still have a storage tin with her picture on it. But I actually find the pictures timeless and still like them a lot. When I saw this one I knew it had to be on a Christmas card. And because 'holly' also means 'holly' (foliage) I included that. The background was embossed with an embossing folder from Leane Creatief, twigs from Marianne Design, and holly leaves and stars from old Tom Tas punches. I think it turned out to be a cheerful card for the new challenge from http://cyhtp.blogspot.com

Holly Hobbie ... erinnerst du dich an sie? Sie war vor langer Zeit sehr bekannt und ich war ein Fan von ihr. Ich habe sogar noch eine Aufbewahrungsdose mit ihrem Bild darauf. Aber eigentlich finde ich die Bilder zeitlos und mag sie weiterhin. Als ich dieses Bild sah, wusste ich, dass es auf einer Weihnachtskarte sein musste. Und weil „holly“ auch „Stechpalme“ bedeutet, habe ich das eingefügt. Der Hintergrund wurde mit einem Prägefolder von Leane Creatief geprägt, gestanzte Zweigen von Marianne Design und Stechpalmenblättern und Sternen aus alten Tom Tas-Stanzern kamen dazu. Ich denke, es ist eine fröhliche Karte für die neue Herausforderung von http://cyhtp.blogspot.com geworden

10 opmerkingen:

  1. Ja, die ken ik nog! Was ik wel fan van en het kan nog steeds deze plaatjes, mooi kaartje heb je ermee gemaakt! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ja die ken ik ook nog, had er een placemat van en ook een blikje geloof ik.
    mooi kaartje.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Lia, this is so adorably CUTE, I love your little sunbonnet girl image, such a sweet sweet card!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker herken ik die nog! Wat leuk dat je haar weer tevoorschijn hebt gehaald en gebruikt voor deze mooie kaart! Dank je wel voor je inzending bij DCL, Lia!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja, ik was er helemaal gek van! Ik had schriften en jaren achter elkaar een kalender van Holly Hobbie. Zo leuk! Je kaart vond ik dan ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I so remember Holly Hobbie, I just loved her and did many cross stitch projects with her images. Thanks for the memories, and I LOVE your card.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This takes me back to my childhood! Such a sweet image and I love how you added those holly accents. Thanks for joining us at Christmas Craft Creations.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa, ik had een blauw popje! Als het goed is nog 🥰 leuke kaart mam! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! Yvonne 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOOhhh - I remember the Holly Hobbie - I had a blue one...
    Love the image and card, the colours are fabulous. Thank you for bringing back good memories and for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen