zaterdag 28 september 2024

Good Luck


Ik vind het leuk om voor allerlei gelegenheden een kaart te maken en deze heb ik 'zomaar' tussendoor gemaakt. Hij ligt nu in de kast bij mijn voorraad en zal zeker eens van pas komen om iemand veel geluk en succes te wensen.
Ik heb een heleboel bloemetjes en blaadjes gestanst en er twee lieveheersbeestjes bij geplakt, want die brengen immers geluk. Ik had nog een restje van een groot stuk karton dat ik heb gekleurd met verdunde Distress Ink. Ik heb er de vorige kaart met koeien mee gemaakt en had nog over voor deze kaart. Ik gooi (bijna) nooit iets weg en nu kwam het van pas! De witte kaart is geëmbost met een Cuttlebug folder.
Dit is mijn DT bijdrage voor de nieuwe challenge van http://cyhtp.blogspot.com

I like making cards for all kinds of occasions and I made this one 'just for fun'. It is now in my stash and once it will certainly come in handy to wish someone good luck. I diecut a lot of  small flowers and leaves and added two ladybugs, because they bring luck. I had leftovers from a large piece of cardboard that I colored with diluted Distress Ink. I made my last card with cows with it and used another piece for this todays card. I (almost) never throw anything away and now it came in handy! The white card is embossed with a Cuttlebug folder. This is my DT contribution for the new challenge of http://cyhtp.blogspot.com

Ich mache gerne Karten für alle möglichen Anlässe und diese habe ich „einfach nur so“ gemacht. Es liegt jetzt bei mir im Schrank und wird sicherlich mal nützlich sein, um jemandem viel Glück zu wünschen. Ich habe viele kleine Blumen und Blätter ausgestanzt und zwei Marienkäfer hinzugefügt, weil sie Glück bringen. Ich hatte Reste von einem großen Stück Papier aufgehoben, das ich mit verdünnter Distress Ink bemalt hatte. Ich hab die vorige Karte mit Kühen damit gemacht und auch ein Stück davon für die heutige Karte verwendet. Ich werfe (fast) nie etwas weg und jetzt war es praktisch für den Hintergrund! Die weiße Karte ist mit einem Cuttlebug-Präge geprägt. Dies ist mein DT-Beitrag für die neue Herausforderung von http://cyhtp.blogspot.com

2 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart met al die vrolijke bloemen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart met de bloemetjes. Erg leuk gemaakt met de embossing en de be-inkte cirkel. Kun je voor veel gelegenheden versturen… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen